Whistler Pro-368Xi

Whistler Pro-368Xi

Kod zamówienia: PWL-011
Udostępnij na Facebooku
Kopiuj link
Oficjalna czeska dystrybucja
24 miesiące gwarancji
Bezproblemowa obsługa w Czechach
Detektor radarowy i laserowy dla Europy z ochroną 360°, skanowaniem w paśmie Ka, 6 segmentami wykrywania lasera i ochroną VG-2/Spectre. 10×7,5×3 cm.
nadchodzący na 9. 10.
619,00 zł
503,25 zł bez VAT
- +
Zboží připravujeme k prodeji a očekáváme jej na začátku října. Odešlete nezávaznou objednávku.
Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko towar będzie dostępny w magazynie

Watchdog

Ponieważ obecnie nie mamy wiążącej daty dostawy od dostawcy, prosimy o ustawienie watchdoga. Wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, gdy towary będą dostępne w magazynie.

EAN: 1052303409362Numer produktu: Pro-368Xi
3+
klientów dokonało zakupu
100+
Klienci ostatnio pytali o ten produkt

Whistler Pro-368Xi to zaawansowane urządzenie ostrzegawcze z najnowszej serii Pro, które zostało zaprojektowane specjalnie na rynek europejski z naciskiem na maksymalną skuteczność wykrywania i minimalizację fałszywych alarmów. Ten detektor radarowy i laserowy łączy w sobie zaawansowaną technologię z kompaktowymi wymiarami 10×7,5×3 cm i wagą zaledwie 320 gramów, co czyni go idealnym rozwiązaniem do dyskretnej instalacji w każdym pojeździe. Kompaktowość urządzenia pozwala na elastyczne umieszczenie go na desce rozdzielczej lub przedniej szybie bez ograniczania widoczności kierowcy, a nowoczesny czarny design harmonijnie komponuje się z wnętrzem współczesnych pojazdów. Urządzenie wykorzystuje ulepszone wąskopasmowe skanowanie w paśmie Ka, które jest zoptymalizowane pod kątem warunków europejskich, gdzie powszechnie używane są określone częstotliwości 34,00 GHz i 34,30 GHz. Technologia ta znacznie skraca czas reakcji wykrywania, ponieważ system nie musi skanować szerokiego zakresu częstotliwości, ale koncentruje się tylko na odpowiednich segmentach wąskopasmowych, co skutkuje krótszym czasem alarmowania i bardziej niezawodnym wykrywaniem. Podstawowa zasada działania detektora opiera się na fizycznym efekcie Dopplera wykorzystywanym przez radary policyjne do pomiaru prędkości pojazdów.

Gdy radar wysyła sygnał elektromagnetyczny w kierunku poruszającego się pojazdu, sygnał ten jest odbijany ze zmienioną częstotliwością proporcjonalną do prędkości pojazdu. Zmiana częstotliwości jest wprost proporcjonalna do prędkości poruszającego się obiektu względem źródła sygnału, umożliwiając dokładne obliczenia prędkości. Pro-368Xi stale monitoruje widmo elektromagnetyczne i identyfikuje charakterystyczne wzorce tych sygnałów radarowych, zanim pojazd wejdzie w efektywny zakres pomiaru prędkości. Zaawansowane procesory analizują odbierane sygnały w czasie rzeczywistym i porównują je z bazą danych znanych charakterystyk radarów, umożliwiając niezawodną identyfikację legalnych policyjnych sygnałów radarowych. Urządzenie działa na wielu pasmach częstotliwości jednocześnie, wykrywając pasmo X od 10,50 GHz do 10,55 GHz, pasmo K od 24,05 GHz do 24,25 GHz oraz szerokopasmowe pasmo Ka obejmujące spektrum od 34,4 GHz do 36,0 GHz. Innowacyjna technologia detekcji laserowej jest jedną z mocnych stron tego modelu i odzwierciedla rosnące wykorzystanie laserowych fotoradarów przez europejskie siły policyjne. System zapewnia pełną 360-stopniową ochronę przed laserowymi fotoradarami, co oznacza wykrywanie ze wszystkich kierunków, w tym z przodu, z tyłu i z boku.

Ta wielokierunkowa ochrona ma kluczowe znaczenie, ponieważ pomiary laserowe mogą być wykonywane z różnych pozycji, w tym z mostów, przenośnych statywów lub z poruszających się pojazdów. Pionierską innowacją jest unikalny podział wykrywania impulsów laserowych na sześć oddzielnych kategorii w oparciu o częstotliwość. Segment L1 wykrywa impulsy o częstotliwości do 900 Hz, segment L2 obejmuje zakres od 1100 do 2000 Hz, L3 monitoruje częstotliwości od 2000 do 3000 Hz, L4 monitoruje częstotliwości od 3000 do 4000 Hz, segment Lc specjalizuje się w częstotliwościach od 900 do 1100 Hz, a specjalny segment Lt jest zoptymalizowany pod kątem wykrywania systemu Traffipatrol XR. Segmentacja ta umożliwia dokładną identyfikację różnych typów mierników laserowych stosowanych w Unii Europejskiej, w tym systemów ProLaser III, Jenoptik, Riegl, LSID i Ultra Lyte Laser. Każdy z tych systemów ma specyficzną charakterystykę impulsu, którą detektor rozpoznaje i kategoryzuje w celu optymalnego ostrzegania. Zaawansowany system filtrowania jest kluczową technologią eliminującą fałszywe alarmy, które mogą być powodowane przez zaawansowane systemy wspomagania pojazdu i inne źródła zakłóceń elektromagnetyc­znych.

Zintegrowane czujniki FDSR (Field Disturbance Sensor Rejection) i TFSR (Traffic Flow Sensor Rejection) automatycznie wykrywają i filtrują sygnały z adaptacyjnego tempomatu, systemów monitorowania martwego pola, automatycznego hamowania awaryjnego i czujników przepływu ruchu. Systemy te często działają na częstotliwościach podobnych do radarów policyjnych, ale mają inną charakterystykę sygnału, którą mogą zidentyfikować zaawansowane algorytmy. Technologia ta wykorzystuje zaawansowane algorytmy do analizy charakterystyki odbieranych sygnałów i porównywania ich z bazą danych znanych wzorców legalnych pomiarów radarowych.System stale uczy się i dostosowuje swoje filtry w oparciu o analizę sygnałów, stopniowo zwiększając dokładność rozróżniania rzeczywistych zagrożeń od nieszkodliwych źródeł. Rezultatem jest radykalne zmniejszenie liczby fałszywych alarmów przy zachowaniu maksymalnej czułości na prawdziwe radary policyjne. Interfejs użytkownika detektora został zaprojektowany z naciskiem na intuicyjność i przejrzystość, aby umożliwić kierowcy szybką ocenę sytuacji bez odwracania uwagi od prowadzenia pojazdu. Alfanumeryczny wyświetlacz z regulowanym podświetleniem o trzech poziomach jasności wyświetla kompleksowe informacje o wykrytych sygnałach w łatwym do odczytania formacie.

Wielokolorowy wyświetlacz wykorzystuje różne kolory, aby szybko wizualnie zidentyfikować rodzaj wykrytego sygnału, umożliwiając natychmiastowe rozpoznanie poziomu zagrożenia. Dziewięciostopniowy wskaźnik siły sygnału dostarcza dokładnych informacji na temat odległości od źródła, przy czym rosnąca siła wskazuje na zbliżanie się do urządzenia pomiarowego. Oznaczone kolorami ikony identyfikują konkretne wykryte pasmo, pomagając kierowcy zrozumieć charakter zagrożenia. W trybie Dim/Dark wyświetlacz można wyłączyć w celu dyskretnej jazdy nocą, a jedynie stroboskopowe diody LED zapewniają wizualne ostrzeżenie bez rozpraszającego oświetlenia wnętrza pojazdu. Tryb ten jest szczególnie przydatny podczas jazdy nocą, gdy jasny wyświetlacz może rozpraszać lub przyciągać niepożądaną uwagę. Adaptacyjną czułość detektora można dostosować do rzeczywistych warunków jazdy za pomocą czterech wyspecjalizowanych trybów, które optymalizują działanie urządzenia w różnych środowiskach. Tryb autostradowy zapewnia maksymalną czułość na wszystkich pasmach podczas jazdy po autostradach i drogach ekspresowych, gdzie priorytetem jest wczesne wykrywanie w maksymalnej odległości. W tym trybie detektor działa z pełną czułością i skanuje wszystkie dostępne pasma z maksymalną częstotliwością, aby zapewnić najszybszą możliwą reakcję.

Tryb City 1 zmniejsza czułość w paśmie X, aby ograniczyć liczbę fałszywych alarmów w środowiskach miejskich, w których często występują źródła zakłóceń, takie jak automatyczne drzwi, czujniki ruchu i czujniki mikrofalowe. Tryb City 2 całkowicie wyłącza pasmo X, które jest najczęstszym źródłem zakłóceń w obszarach miejskich, zachowując pełną czułość w pasmach K i Ka używanych przez nowoczesne radary policyjne. Trzeci tryb miejski oferuje jeszcze dokładniejsze ustawienia czułości zoptymalizowane dla gęstych środowisk miejskich z dużą koncentracją urządzeń elektronicznych, gdzie tradycyjne ustawienia mogą generować niedopuszczalne poziomy fałszywych alarmów.Techno­logia Alert Priority to inteligentny system priorytetyzacji alarmów, który automatycznie ocenia potencjalne zagrożenie wielu sygnałów radarowych, gdy są one wykrywane jednocześnie i ostrzega tylko o najbardziej znaczącym zagrożeniu. System analizuje takie czynniki, jak siła sygnału, typ pasma, charakterystyka impulsu i historia wykrywania, aby określić, który sygnał stanowi największe zagrożenie. Algorytm bierze pod uwagę prawdopodobieństwo, że dany sygnał pochodzi z radaru policyjnego, odległość od źródła i prędkość zbliżania się.

W ten sposób użytkownik nie jest przytłoczony liczbą jednoczesnych alertów, ale otrzymuje jasne i istotne informacje o najważniejszym zagrożeniu, co pozwala na szybką i świadomą decyzję o reakcji. Funkcja Pulse Protection chroni przed radarami Instant-On, które stanowią jedno z najtrudniejszych wyzwań w zakresie wykrywania. Radary te wysyłają sygnał pomiarowy tylko przez krótki czas, gdy pomiar jest wyzwalany, zazwyczaj gdy operator skieruje urządzenie na określony pojazd. Detektor wykorzystuje zaawansowane algorytmy, aby szybko zidentyfikować te krótkie impulsy i natychmiast ostrzec kierowcę, chociaż czas reakcji może być znacznie ograniczony. Technologia wykrywania w trybie Ka-POP jest specjalnie zoptymalizowana do wykrywania radarów działających w trybie POP, który wykorzystuje niezwykle krótkie impulsy pomiarowe trwające mniej niż 67 milisekund. Te ultrakrótkie impulsy są zaprojektowane tak, aby były niewykrywalne przez konwencjonalne detektory, ale Pro-368Xi wykorzystuje wyspecjalizowane obwody o wysokiej częstotliwości próbkowania, aby niezawodnie je identyfikować. Technologia Stealth zapewnia całkowitą niewidoczność detektora w stosunku do detektorów radarowych VG-2 i Spectre używanych przez niektóre siły policyjne do identyfikacji pojazdów wyposażonych w detektory.

Technologia ta ma kluczowe znaczenie w jurysdykcjach, w których korzystanie z detektorów jest ograniczone lub zabronione. Pro-368Xi wykorzystuje specjalne ekranowanie i zoptymalizowane obwody, aby zminimalizować emisję elektromagnetyczną na częstotliwościach monitorowanych przez te urządzenia. Całkowity ciężar opakowania wynosi 440 gramów i zawiera, oprócz samego detektora, przewód zasilający o optymalnej długości dla większości pojazdów, uchwyt szybkiego zwalniania z wysokiej jakości przyssawką odporną na wibracje i zmiany temperatury oraz anglojęzyczną instrukcję obsługi ze szczegółowymi instrukcjami instalacji i konfiguracji. Whistler Pro-368Xi stanowi optymalne połączenie zaawansowanej technologii, niezawodnej wydajności i przystępnej ceny, co czyni go idealnym wyborem dla europejskich kierowców poszukujących skutecznej ochrony przed radarowymi i laserowymi pomiarami prędkości przy zachowaniu pełnej zgodności z lokalnymi przepisami. Urządzenie reprezentuje szczyt obecnej technologii wykrywania dostępnej do użytku cywilnego i zapewnia poziom ochrony porównywalny ze znacznie droższymi profesjonalnymi systemami.

Cechy:

  • Wykrywanie radarów w paśmie X: 10,50–10,55 GHz
  • Wykrywanie radarów w paśmie K: 24,05–24,25 GHz
  • Szerokopasmowe wykrywanie radarów w paśmie Ka: 34,4–36,0 GHz
  • Wąskopasmowe wykrywanie radarowe w paśmie Ka w Europie: 34,00 GHz
  • Wąskopasmowe wykrywanie radarowe w paśmie Ka w Europie: 34,30 GHz
  • Detekcja laserowa: długość fali 800–1000 nm
  • Segment lasera L1: częstotliwość impulsu do 900 Hz
  • Segment lasera L2: częstotliwość impulsu 1100–2000 Hz
  • Segment lasera L3: częstotliwość impulsu 2000–3000 Hz
  • Segment lasera L4: częstotliwość impulsów 3000–4000 Hz
  • Segment lasera Lc: częstotliwość impulsów 900–1100 Hz
  • Segment lasera Lt: specjalny dla Traffipatrol XR
  • Kąt wykrywania lasera: 360° (przód, tył, lewo, prawo)
  • Wykrywane systemy laserowe: ProLaser III, Jenoptik, Traffipatrol XR, Riegl, LSID, ProLaser, Ultra Lyte Laser
  • Wykrywanie radaru GATSO: tak
  • Wykrywanie trybu Ka-POP: tak
  • Ochrona w trybie PULSE: tak
  • Ochrona VG-2: tak, 100% tryb stealth
  • Ochrona Spectre: tak, 100% tryb ukrycia
  • FDSR (odrzucenie czujnika zakłóceń terenowych): tak
  • TFSR (odrzucenie czujnika przepływu ruchu): tak
  • Tryby czułości: Autostrada, Miasto 1, Miasto 2, Miasto 3
  • Typ wyświetlacza: alfanumeryczny, wielokolorowy
  • Podświetlenie wyświetlacza: 3 poziomy regulowanej jasności
  • Tryb Dim/Dark: tak (wyświetlacz wyłączony)
  • Wskazanie siły sygnału: 9 poziomów
  • Stroboskopowe diody LED: 2 sztuki
  • Priorytet alarmu: tak
  • Typy dźwięków alarmowych: 3 różne
  • Funkcja Quiet: ręczne wyciszanie
  • Funkcja AutoQuiet: automatyczne wyciszenie
  • Selektywne włączanie/wyłącza­nie pasma: tak
  • Automatyczny autotest: tak
  • Pamięć ustawień: długoterminowa, nawet po odłączeniu zasilania
  • Wymiary: 10×7,5×3 cm
  • Waga urządzenia: 320 g
  • Waga opakowania: 440 g
  • Zasilanie: 12V DC, uziemienie ujemne
  • Podłączenie: zapalniczka samochodowa
  • Typ detektora: przenośny
  • Montaż: uchwyt z przyssawką na przedniej szybie
  • Temperatura pracy: standardowe warunki motoryzacyjne
Interesuje Cię coś, czego nie znalazłeś w opisie? Zapytaj w dyskusji.

Dodaj pytanie do dyskusji

 
Przesyłając post, zgadzasz się na zasady dyskusji.

Zasady dyskusji:

Prosimy o pisanie postów na temat, aby dyskusja była przydatna dla innych. Dyskusja jest moderowana - operator zastrzega sobie prawo do edytowania postów, przenoszenia ich do innej dyskusji i usuwania nieodpowiednich postów. Nieodpowiednie posty są przede wszystkim nielegalne, wulgarne, nie na temat lub w inny sposób niepożądane.

Formularz jest chroniony przed spamem przez Google Recaptcha. Polityka prywatności Zasady i warunki

Parametry

Rodzaj akcesorium samochodowego

Rodzaj akcesorium samochodowego

Rodzaj akcesorium samochodowego

Detektor radarů
Whistler Pro-368Xi
Whistler Pro-368Xi
nadchodzący
619,00 zł

Opis i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Aktualne stany magazynowe pokazują online liczbę dostępnych artykułów w sklepach i naszych magazynach. Cena towarów zawiera już opłaty za utylizację odpadów elektrycznych zgodnie z ustawą nr 185/2001 Coll. oraz opłaty licencyjne zgodnie z dekretem nr 488/2006 i nr 408/2008 Coll. z późniejszymi zmianami, jeśli mają one zastosowanie do produktu.