Informacje dla klienta - Często zadawane pytania dotyczące zakupu

Czy mogę zwrócić towar, jeśli kupuję na numer I.T.?

Jeśli kupujący, będący osobą fizyczną, poda w zamówieniu swój osobisty numer identyfikacyjny, uznaje się, że działa on w ramach swojej działalności gospodarczej lub w ramach niezależnego wykonywania swojego zawodu, chyba że powiadomi sprzedającego o czymś przeciwnym wraz z zawarciem umowy.
Odstąpienie od umowy zakupu w ciągu 14 dni nie ma zastosowania.

Czy mogę rozpakować i przetestować towar?

Testowanie oznacza testowanie wszystkich funkcji, które towary powinny spełniać zgodnie z wymaganiami klienta. Nie powinno jednak występować zużycie. Wyjątkiem są towary wymienione w akapicie"Czy mogę zwrócić wszystkie towary z oferty?".

O ile nie jest to absolutnie konieczne, nie należy usuwać folii ochronnych wyświetlaczy i błyszczących części korpusów towarów oraz naklejek producenta. Nie należy w ogóle usuwać szkła ochronnego telefonów/tabletów.

Czy muszę zwrócić przedmiot w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu?

Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu ani częścią zakupionego przedmiotu. Nadal jednak przysługuje nam prawo do zwrotu rzeczywistych kosztów poniesionych w związku ze zwrotem towaru. Jest to kwota, która jest zawsze indywidualnie oceniana, a następnie kompensowana z kwotą zwracanego towaru.

Czy mogę zwrócić uszkodzony towar?

Jeśli towary zwrócone przez kupującego są uszkodzone, zużyte lub częściowo zużyte, sprzedający ma prawo do odszkodowania za szkody poniesione przez kupującego. Sprzedający jest uprawniony do jednostronnego potrącenia roszczenia o zapłatę odszkodowania z roszczeniem Kupującego o zwrot ceny zakupu.

Czy mogę zwrócić niekompletne towary?

Zwracane towary muszą być kompletne, w tym wszystkie akcesoria, które były zawarte w pakiecie sprzedażowym. Jeśli brakuje części zawartości opakowania, mamy prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu o wartość brakujących akcesoriów.

Czy mogę zwrócić wszystkie produkty z oferty?

Zasadniczo towary w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument wyjął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych (np. słuchawki, szczoteczki do zębów, golarki, urządzenia medyczne itp.) lub towary dostarczone klientowi drogą elektroniczną, takie jak klucz licencyjny oprogramowania, nie mogą zostać zwrócone w terminie 14 dni. Zwrócone towary, które nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych, zostaną odesłane na koszt kupującego lub zorganizujemy ich ekologiczną utylizację.

Kiedy rozpoczyna się 14-dniowy okres karencji?

Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) odebrała ostatnią dostawę.

Gdzie mogę wysłać zwrócone towary?

Towary należy pakować ostrożnie, aby zapobiec ich uszkodzeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie nie jest odpowiednim pojemnikiem transportowym. Uprzejmie prosimy klientów o zapakowanie towaru wraz z oryginalnym opakowaniem (pudełko, torba) w inne opakowanie (pudełko itp.), które posłuży jako opakowanie transportowe. Oryginalne opakowanie towaru (w tym brązowe pudełka kartonowe, np. na baterie lub akcesoria do odkurzaczy) nie służy jako opakowanie wysyłkowe. W związku z tym prosimy o niezaklejanie tych opakowań np. etykietami adresowymi. Dziękujemy za zrozumienie. Oznacz przesyłkę w widoczny sposób numerem zamówienia lub faktury.

Zwrócić towar bez zbędnej zwłoki w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy lub przekazać go na adres:

Sunnysoft s.r.o - vrácení zboží
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9 Republika Czeska

Niektórych towarów z naszej oferty nie można zwrócić w ciągu 14 dni, np. ze względów higienicznych. Prosimy o niewysyłanie tych towarów.

Aby przyspieszyć przetwarzanie, zalecamy dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać w następującym formacie MS WORD a PDF

Czy zwrócicie mi koszty przesyłki?

Jeśli zdecydujesz się zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, masz prawo do zwrotu ceny zakupu wraz z kosztami wysyłki. Jeśli wybrałeś metodę dostawy inną niż najtańsza (na przykład dostawę ekspresową), otrzymasz zwrot kosztów dostawy towarów według stawki najtańszej oferowanej metody dostawy. Klient jest zawsze odpowiedzialny za koszty wysyłki związane ze zwrotem towarów.