Informacje dla klienta - Zasady i warunki

Warunki sprzedaży detalicznej Sunnysoft, s.r.o.

Instrukcje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy dla konsumentów

[zgodnie z rozporządzeniem rządu w sprawie wzorów instrukcji].

1. prawo do odstąpienia od umowy

  • Użytkownik ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  • Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia następującego po dniu, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) odebrała ostatnią dostawę towarów.
  • Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować spółkę Sunnysoft s.r.o. z siedzibą pod adresem Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; ID: 25753215, zarejestrowaną w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, sekcja C, 67120, tel: +420 222 998 222, e-mail: objednavky@sunnysoft.cz w drodze jednostronnej czynności prawnej (na przykład listem wysłanym za pośrednictwem operatora pocztowego, faksem lub pocztą elektroniczną). Możesz skorzystać z załączonego przykładowego formularza odstąpienia od umowy, ale nie jesteś do tego zobowiązany. Do pobrania w formacie MS WORD i PDF.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem odpowiedniego terminu.

2. Procedura odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni

Aby zwrócić towary z Sunnysoft.cz w ciągu 14 dni przez konsumenta (bez numeru identyfikacyjnego), należy wykonać następujące czynności:

zwrot towarów przez firmę przewozową

Ostrożnie zapakuj towar, dołącz list przewodni, kopię dowodu zakupu i swoje dane kontaktowe.

Towar należy wysłać na adres:
Sunnysoft s.r.o.
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Republika Czeska

3. Konsekwencje odstąpienia od umowy

  • W przypadku odstąpienia od umowy przez użytkownika, zwrócimy wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy, bez zbędnej zwłoki i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (z wyjątkiem wszelkich dodatkowych kosztów poniesionych w związku z wybraną przez użytkownika metodą dostawy inną niż najtańsza standardowa metoda dostawy oferowana przez nas). Do zwrotu środków użyjemy tych samych środków płatności, których użyto do dokonania początkowej transakcji, chyba że użytkownik wyraźnie zaznaczył inaczej. W każdym przypadku użytkownik nie poniesie dodatkowych kosztów.
  • Zwrotu płatności dokonamy dopiero po otrzymaniu zwróconych towarów lub jeśli użytkownik udowodni, że odesłał towary, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  • Odbiór towarów: zwrot towarów lub przekazanie ich na adres Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Republika Czeska bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od niniejszej umowy. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli odeślesz nam towary przed upływem 14 dni.
  • Towary należy pakować ostrożnie, aby zapobiec ich uszkodzeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie nie jest odpowiednim pojemnikiem transportowym.
  • Uprzejmie prosimy klientów o zapakowanie towaru wraz z oryginalnym opakowaniem (pudełko, torba) w inne opakowanie (pudełko itp.), które posłuży jako opakowanie transportowe. Oryginalne opakowanie towaru (w tym brązowe pudełka kartonowe, np. na baterie lub akcesoria do odkurzaczy) nie służy jako opakowanie wysyłkowe. W związku z tym prosimy o niezaklejanie tych opakowań np. etykietami adresowymi. Dziękujemy za zrozumienie.
  • Prosimy o niewysyłanie paczek na adres biznesowy za pomocą usługi Mail Between Us, która jest przeznaczona do wysyłania między osobami fizycznymi, a paczki niedostarczone po godzinach pracy magazynu będą zwracane niedostarczone do nadawcy.
  • Koszty związane ze zwrotem towarów: użytkownik ponosi bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towarów.
  • Odpowiedzialność za utratę wartości zwróconych towarów: jeśli towary zwrócone przez kupującego są uszkodzone, zużyte lub częściowo zużyte, sprzedający ma prawo do odszkodowania za szkody poniesione przez kupującego. Sprzedający jest uprawniony do jednostronnego potrącenia roszczenia o zapłatę odszkodowania z roszczeniem Kupującego o zwrot ceny zakupu.

Preambuła

Niniejsze warunki stanowią integralną część umowy zakupu zawartej pomiędzy konsumentem a Sunnysoft.

1 Postanowienia ogólne

1.1 Definicja terminów

1.1.1 Przepisy prawne

    Kodeks cywilny oznacza ustawę nr 89/2012 Coll., Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami.

    Rozporządzenie rządu w sprawie wzorów pouczeń oznacza rozporządzenie rządu nr 363/2013 Coll. w sprawie wzorów pouczeń o prawie odstąpienia od umów zawartych na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa oraz wzoru formularza odstąpienia od takich umów.

    Rozporządzenie 2016/679 oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich osób oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

1.1.2 Sprzedawca

Sprzedającym jest spółka Sunnysoft s.r.o., z siedzibą pod adresem Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; numer identyfikacyjny: 25753215, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, sekcja C., wkładka 67120.

1.1.3 Kupujący i Kupujący Kupującego

Kupujący oznacza osobę, która zawiera ze sprzedawcą umowę sprzedaży towarów.

Kupujący oznacza osobę, która zamierza zawrzeć ze sprzedawcą umowę sprzedaży towarów.

1.1.4 Konsument

Konsument oznacza osobę wskazaną w Kodeksie cywilnym.

[Zgodnie z § 419 Kodeksu cywilnego konsumentem jest każda osoba, która poza zakresem swojej działalności gospodarczej lub poza zakresem swojego samodzielnego wykonywania zawodu zawiera umowę z przedsiębiorcą lub w inny sposób dokonuje z nim transakcji].

Jeśli kupujący, będący osobą fizyczną, poda w zamówieniu swój osobisty numer identyfikacyjny, uznaje się, że działa on w ramach swojej działalności gospodarczej lub w ramach niezależnego wykonywania swojego zawodu, chyba że powiadomi sprzedającego o czymś przeciwnym wraz z zawarciem umowy.

1.1.5 Warunki

Regulamin oznacza niniejszy Regulamin, Regulamin Sprzedaży Ratalnej oraz Procedurę Reklamacji.

1.1.6 Handel elektroniczny

E-commerce oznacza stronę internetową Sprzedającego prowadzoną w domenach sunnysoft.cz i brodit.cz.

1.2 Wyłączenie stosowania niniejszego Regulaminu

1.2.1 Konkursy i wydarzenia marketingowe

Niniejsze warunki nie mają zastosowania w przypadku konkursów i wydarzeń marketingowych, w ramach których Sprzedawca świadczy bezpłatne usługi.

1.2.2 Sprzedaż klientom niebędącym konsumentami

Jeżeli Kupujący jest przedsiębiorcą w rozumieniu art. 420 i nast. ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami (zwanej dalej "Kodeksem cywilnym") i nabywa towar w związku z prowadzeniem działalności zarobkowej, powinien podać również swój numer identyfikacyjny i numer VAT. Jeśli Kupujący jest osobą prawną, jest on zawsze zobowiązany do podania nazwy firmy, numeru NIP, siedziby, numeru telefonu i adresu e-mail.

2. Zakupy przez Internet i inne metody na odległość

2.1 Postanowienia ogólne

Postanowienia niniejszej sekcji mają zastosowanie do zakupów na odległość, w szczególności za pośrednictwem handlu elektronicznego, w przypadku gdy kupujący nie ma możliwości odpowiedniego sprawdzenia i przetestowania przedmiotu przed dokonaniem płatności.

2.2 Charakter informacji wyświetlanych w handlu elektronicznym

Informacje wyświetlane w sklepie internetowym nie stanowią oferty zawarcia umowy kupna. Jest to katalog towarów i usług, na podstawie którego kupujący może złożyć zamówienie u sprzedawcy, a więc jest to jedynie zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy kupna.

2.3 Zamówienie

2.3.1 Wysyłanie zamówienia

Wysyłając zamówienie, kupujący przesyła sprzedającemu wiążącą ofertę umowy kupna.

2.3.2 Potwierdzenie otrzymania zamówienia

Sprzedający potwierdzi otrzymanie zamówienia niezwłocznie po wysłaniu zamówienia do Kupującego na podany adres e-mail. Wysłanie potwierdzenia zamówienia nie stanowi przyjęcia oferty umowy kupna, a umowa kupna nie jest jeszcze zawarta.

2.3.3 Przyjęcie wiążącej oferty przez Sprzedającego

Akceptacja wiążącej oferty zostanie wysłana przez Sprzedającego do Kupującego na podany adres e-mail, zwykle wraz z informacją o wysyłce zamówionych towarów, ale nie później niż pięć dni roboczych po wysłaniu zamówienia. Po zaakceptowaniu wiążącej oferty umowa kupna zostaje zawarta i zarówno kupujący, jak i sprzedający są nią związani.

2.3.4 Płatność kartą lub przelewem bankowym

Płatność za zamówienie kartą kredytową lub przelewem bankowym z góry stanowi, do momentu przyjęcia wiążącej oferty przez Sprzedającego zgodnie z art. 2.3.3, depozyt.

[Zwrot kaucji reguluje artykuł 4.7 Regulaminu].

2.4 Przedsprzedaż

2.4.1 Wysyłanie zamówienia przedpremierowego

Kupujący może wyrazić wolę zawarcia w przyszłości umowy sprzedaży towarów, które sprzedający nadal planuje sprzedać w ramach przedsprzedaży.

2.4.2 Informacje o przedsprzedaży

Sprzedający będzie regularnie informował Kupującego o statusie zamówionych towarów.

2.4.3 Anulowanie zamówienia przedpremierowego

Zarówno sprzedający, jak i kupujący mają prawo do anulowania zamówienia przedpremierowego w dowolnym momencie.

2.4.4 Cena niewiążąca

Cena produktów podana w zamówieniu przedpremierowym ma charakter orientacyjny i nie jest wiążąca.

2.4.5 Przetwarzanie zamówień wstępnych i oferta umowy zakupu

W zależności od sposobu obsługi zamówień przedpremierowych, Sprzedawca kontaktuje się z kupującymi telefonicznie lub na podany adres e-mail, w kolejności, w jakiej wpłynęły zamówienia przedpremierowe, z ofertą zawarcia umowy kupna.

2.4.6 Płatność kartą lub przelewem bankowym

Płatność za zamówienie kartą lub przelewem z góry stanowi depozyt na poczet umowy zakupu zgodnie z artykułem 2.4.5.

[Zwrot kaucji reguluje artykuł 4.7 Regulaminu].

2.5 Warunki dostawy i płatności

2.5.1 Towary w magazynie

Dla celów Artykułu 2.6 Warunków, towary są uważane za znajdujące się w magazynie, jeśli fizycznie znajdują się w magazynie e-commerce Sprzedającego.

2.5.2 Towary, które znajdują się w innym magazynie Sprzedającego

W przypadku, gdy zamówione towary nie znajdują się w magazynie, ale są dostępne w innym magazynie sprzedawcy, sprzedawca zapewni przekazanie towarów do magazynu e-commerce, tak aby zostały one dostarczone do tego magazynu w ciągu dwóch dni roboczych.

2.5.3 Zgłoszenie w całości lub w częściach

Kupujący ma możliwość wyboru, czy zamówienie może być przetwarzane w częściach, jeśli część zamówionych towarów jest niedostępna, czy też całe zamówienie powinno zostać przetworzone od razu, gdy wszystkie zamówione towary są w magazynie.

2.5.4 Wysyłka towarów znajdujących się w magazynie

Sprzedający, w zależności od wyboru dokonanego zgodnie z art. 2.6.3 Regulaminu, wyśle zamówione towary do Kupującego za pośrednictwem wybranego przewoźnika tego samego lub następnego dnia roboczego, w którym całość lub część zamówionych towarów znajduje się w magazynie. Kupujący może wybrać późniejszą datę dostawy. Sprzedający załączy do przesyłki dowód dostawy z listą towarów wchodzących w skład przesyłki. Kupujący wyraża zgodę na przesłanie faktury elektronicznej pocztą elektroniczną.

2.5.5 Wysyłanie towarów, których nie ma w magazynie

Jeśli zamówiony towar nie znajduje się w magazynie i nie może zostać dostarczony przewoźnikowi w ciągu trzydziestu dni od otrzymania zamówienia, Sprzedający powiadomi o tym Kupującego, a także poinformuje Kupującego o dostępności lub zaoferuje inny produkt porównywalny z oryginalnym. W przypadku braku zgody Kupującego na dostarczenie innego produktu, Kupujący ma prawo odstąpić od umowy.

2.5.6 Metody transportu i płatności

Możliwe metody wysyłki są wymienione w pomocy "Metody wysyłki" i "Metody płatności". Sprzedawca może nałożyć ograniczenia na sposób dostawy lub płatności w zależności od wartości lub treści zamówienia oraz miejsca dostawy.

2.5.7 Dostawa towarów

Kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru od przewoźnika i sprawdzenia integralności opakowania. Jeśli Kupujący wybrał płatność za pobraniem jako metodę płatności, Kupujący jest zobowiązany do uiszczenia przewoźnikowi opłaty za dostawę zgodnie z warunkami odpowiedniej usługi.

2.5.8 Uszkodzenie przesyłki w transporcie

Kierowca zakontraktowanego przewoźnika jest zobowiązany do umożliwienia kupującemu sprawdzenia integralności opakowania, a w przypadku jego uszkodzenia, do sporządzenia wraz z kupującym protokołu szkody. Podpisując dowód dostawy, kupujący potwierdza, że przesyłka została dostarczona w stanie nienaruszonym. W przeciwnym razie wady przesyłki zostaną odnotowane w protokole szkody. W przypadku uszkodzenia opakowania kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia sprzedającemu kopii protokołu szkody na adres Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Republika Czeska lub pocztą elektroniczną: objednavky{@sunnysoft.cz

2.5.9 Zgodność z dowodem dostawy

W przypadku, gdy dostarczona przesyłka nie jest zgodna z dokumentem dostawy, kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia sprzedającego na piśmie.

2.6 Zmiany w zamówieniu

Kupujący może zmienić treść zamówienia telefonicznie lub mailowo do momentu wysłania zamówienia.

2.7 Odstąpienie od umowy i zwrot towarów

2.7.1 Odstąpienie od umowy przez konsumenta

Zgodnie z § 1829 kodeksu cywilnego konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W tym terminie wystarczy wysłać odstąpienie pocztą (decydująca jest zatem data stempla pocztowego na przesyłce).

[Zgodnie z § 605 kodeksu cywilnego, terminy liczone są od dnia następującego po decydującym zdarzeniu, więc w tym przypadku pierwszym dniem terminu jest dzień po dostarczeniu towaru. Jeżeli koniec terminu przypada na weekend lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin przesuwa się na następny dzień roboczy].

Jednakże, zgodnie z § 1837, konsument nie może odstąpić od umowy:

  1. o świadczeniu usług, jeżeli zostały one wykonane za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a przedsiębiorca poinformował konsumenta przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy,
  2. dostarczania towarów lub świadczenia usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnych od woli przedsiębiorcy i które mogą wystąpić w okresie karencji,
  3. na dostawę napojów alkoholowych, które mogą być dostarczone dopiero po upływie trzydziestu dni i których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnych od woli przedsiębiorcy,
  4. dostarczenie towarów, które zostały dostosowane do życzeń konsumenta lub dla jego osoby,
  5. dostawa towarów łatwo psujących się i towarów, które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami po dostawie,
  6. naprawy lub konserwacji przeprowadzonej w miejscu wskazanym przez konsumenta na jego żądanie; nie ma to jednak zastosowania w przypadku późniejszych napraw lub dostarczenia części zamiennych innych niż żądane,
  7. dostawa towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument wyjął z opakowania i nie może zwrócić ze względów higienicznych (np. słuchawki, szczoteczki do zębów, golarki, urządzenia medyczne itp,)
  8. dostarczenia nagrania dźwiękowego lub wizualnego albo programu komputerowego, jeżeli naruszyło ono oryginalne opakowanie,
  9. na dostawę gazet, periodyków lub czasopism,
  10. zakwaterowanie, transport, posiłki lub zajęcia rekreacyjne, jeżeli przedsiębiorca świadczy te usługi w określonym czasie,
  11. zawarta na podstawie aukcji publicznej zgodnie z przepisami regulującymi aukcje publiczne, lub
  12. w przypadku dostarczania treści cyfrowych, chyba że zostały one dostarczone na trwałym nośniku i zostały dostarczone za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a przedsiębiorca poinformował konsumenta przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy.

[Należy zapoznać się z art. 4.3 Regulaminu, który zawiera adres, na który należy wysłać towary oraz inne informacje niezbędne do odstąpienia od umowy].

2.7.2 Odstąpienie od umowy przez Sprzedającego

Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy Kupna, jeżeli wykonanie Umowy Kupna stanie się niemożliwe, chyba że Sprzedający uzgodni z Kupującym alternatywne wykonanie Umowy Kupna.

2.7.3 Prawo do dysponowania niezidentyfikowanymi przesyłkami

Towary, które są dostarczane przez przewoźnika do firmy bez identyfikacji Kupującego (numer faktury, zamówienia, reklamacji lub jednoznacznej identyfikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, numeru telefonu, nazwy i adresu podanego w pierwotnym zamówieniu), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do utylizacji po upływie 60-dniowego okresu przechowywania, jeśli towary nie zostaną zidentyfikowane w zamówieniu w tym okresie.

2.7.4 Prawo do dysponowania nieodebranymi towarami

Towar nieodebrany to towar Kupującego przechowywany w siedzibie Sprzedającego, nieodebrany lub nieodebrany po upływie wyznaczonego dodatkowego terminu (np. towar zwrócony wykluczony warunkami odstąpienia od umowy).

Sprzedający jest uprawniony do sprzedaży lub zbycia nieodebranego towaru, jeżeli Kupujący nie odbierze towaru nawet po powiadomieniu przez Sprzedającego (e-mailem lub SMS-em) w ciągu dodatkowych 30 dni. Sprzedający jest uprawniony do obciążenia Kupującego kosztami magazynowania, utylizacji, kosztami nieudanej dostawy towaru oraz innymi kosztami Sprzedającego wynikającymi z braku współpracy ze strony Kupującego w zakresie niezbędnym do zaliczenia ich przez Kupującego na poczet przychodów ze sprzedaży lub dochodzenia i odzyskania ich od Kupującego. Koszt magazynowania za każdy dzień kalendarzowy ponad przyznany dodatkowy okres wynosi 1% ceny towaru.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy kupna nie później niż w dniu roboczym następującym po zawarciu Umowy kupna.

2.8 Godziny pracy

Sklep internetowy jest czynny przez całą dobę. Godziny pracy operatorów zamówień podane są na stronie http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia godzin pracy w stosunku do informacji podanych na niniejszej stronie internetowej, w szczególności z powodu siły wyższej, choroby, świąt państwowych i innych.

3. Zakup w sklepie

3.1 Zamawianie towarów z odbiorem w sklepie

3.1.1 Zamawianie towarów z odbiorem w sklepie

Telefonicznie, osobiście, e-mailem lub za pośrednictwem e-sklepu klient może zamówić towar z odbiorem w sklepie. Kupujący może zawrzeć umowę kupna w sklepie przy odbiorze osobistym zamówionego towaru.

3.1.2 Długość rezerwacji

Towar jest zarezerwowany w sklepie przez trzy dni robocze. Okres ten może zostać przedłużony przez sprzedawcę na prośbę kupującego.

3.1.3 Cena

Cena za towar zamówiony do sklepu jest taka sama jak w przypadku sprzedaży internetowej.

3.1.4 Płatność kartą lub przelewem bankowym

Płatność za zamówienie towarów w sklepie kartą online lub przelewem z góry stanowi depozyt za umowę kupna zgodnie z art. 3.1.1.

[Zwrot kaucji reguluje artykuł 4.7 Regulaminu].

3.2 Godziny pracy

Godziny otwarcia sklepów podane są na stronie internetowej pod adresem http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia godzin pracy w stosunku do informacji podanych na stronie internetowej, w szczególności z powodu siły wyższej, choroby, świąt państwowych i innych....

4) Postanowienia wspólne

4.1 Gwarancja, serwis i reklamacje

4.1.1 Gwarancja

W przypadku wystąpienia wady towaru w okresie gwarancyjnym, kupujący jest uprawniony do dochodzenia praw z tytułu odpowiedzialności wobec sprzedawcy.

4.1.2 Usługa

Kupujący jest również uprawniony do ubiegania się o prawo do naprawy w autoryzowanym serwisie. Lista autoryzowanych punktów naprawczych dla każdej marki, wraz z ich danymi kontaktowymi, znajduje się w Procedurze reklamacji.

4.1.3 Serwis pogwarancyjny

W przypadku wystąpienia wady towaru poza okresem gwarancji, Sprzedawca dokona lub zorganizuje odpłatną naprawę pozagwarancyjną. Sprzedawca ma prawo odmówić wykonania lub pośredniczenia w naprawie pozagwarancyjnej, w szczególności w przypadku, gdy naprawa nie może być wykonana lub pośredniczona.

4.1.4 Odniesienie do Procedury składania skarg

Dalsze szczegóły znajdują się w Procedurze składania skarg, dostępnej na stronie https://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html.

4.2 Warunki dotyczące usług dodatkowych

4.2.1 Postanowienia ogólne

Usługa dodatkowa oznacza odpłatną usługę, której świadczenie musi być uzgodnione w związku ze sprzedażą towarów i odnosi się do tych towarów. Jeśli kupujący odstąpi od umowy sprzedaży lub jeśli odstąpi od umowy sprzedaży w odniesieniu do towarów, z którymi powiązana jest usługa dodatkowa, skutki odstąpienia mają zastosowanie również do usługi dodatkowej powiązanej z tymi towarami. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu ceny usługi kupującemu, jeśli kupujący już skorzystał z usługi.

W przypadku, gdy Sprzedający bezpodstawnie odmówi wykonania należycie zamówionej i opłaconej usługi dodatkowej lub wykona ją wadliwie, Kupujący jest uprawniony do dochodzenia roszczenia o należyte wykonanie usługi dodatkowej w postępowaniu reklamacyjnym.

4.3 Odstąpienie od umowy i zwrot towarów

4.3.1 Odstąpienie od umowy

Użytkownik może odstąpić od umowy wyłącznie w przypadkach przewidzianych w umowie lub przepisach prawa.

4.3.2 Zwrot towarów

W przypadku odstąpienia od umowy kupujący jest zobowiązany do przekazania towarów otrzymanych od sprzedającego bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż czternaście dni po odstąpieniu od umowy. Towar może zostać wydany w dowolnym sklepie Sprzedającego lub wysłany na adres Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Republika Czeska.

[W przypadku wysyłki pocztą prosimy o dołączenie do przesyłki informacji niezbędnych do identyfikacji zakupu (dane kupującego, numer zamówienia lub numer faktury, lub kopia jednego z tych dokumentów, lub udowodnienie zakupu w inny odpowiedni sposób) oraz informacji niezbędnych do zwrotu ceny zakupu (adres, na który powinniśmy wysłać pieniądze, numer konta bankowego itp.) Chociaż nie jest to obowiązkowe, bylibyśmy bardzo wdzięczni, gdybyś mógł nam powiedzieć, dlaczego odstępujesz od umowy. Uważnie analizujemy Twoje uwagi i staramy się na ich podstawie ulepszać naszą ofertę i usługi. Aby odstąpić od umowy w ustawowym terminie 14 dni, można skorzystać z udostępnionego formularza - do pobrania w formacie MS WORD i PDF].

4.3.3 Zwrot ceny zakupu

Sprzedający zwróci Kupującemu bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż czternaście dni po odstąpieniu od umowy, wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy, otrzymane od Kupującego na podstawie umowy. Jeśli Kupujący nie poinformuje Sprzedającego, w jaki sposób chce zwrócić cenę zakupu, Sprzedający zwróci mu cenę zakupu w ten sam sposób i w ten sam sposób, w jaki została zapłacona.

Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwróci Kupującemu koszty dostarczenia rzeczy w wysokości odpowiadającej najtańszemu zwykłemu sposobowi dostarczenia oferowanemu przez Sprzedawcę.

Jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków kupującemu, zanim kupujący dostarczy mu towary lub udowodni, że wysłał towary do sprzedającego.

4.4 Pozasądowe rozstrzyganie sporów

Czeska Inspekcja Handlowa, z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, numer identyfikacyjny: 000 20 869, adres internetowy: http://www.coi.cz, jest właściwa do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich wynikających z umów kupna.

4.5 Korzyści cenowe przyznawane klientom hurtowym

Korzyści cenowe przyznawane klientom hurtowym nie mogą być wykorzystywane do zakupów konsumenckich. Sprzedawca zastrzega sobie prawo, w przypadku gdy konsument składa zamówienie za pośrednictwem konta klienta hurtowego, do zmiany ceny podanej w zamówieniu na cenę w momencie składania zamówienia dla zwykłego klienta detalicznego (poziom cen UE). W przypadku, gdy towary zostały już wysłane, kupujący zapłaci różnicę w cenie w ciągu czternastu dni od wykrycia takiego naruszenia.

4.6 Zgoda na podanie danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych

4.6.2 Komunikacja komercyjna

Kupujący udziela Sprzedającemu zgody na otrzymywanie informacji i wiadomości pocztą elektroniczną, którą można łatwo zmodyfikować lub wyłączyć w wiadomości powitalnej z ustawieniami mailingu lub w dowolnym innym biuletynie, otwierając link w stopce wiadomości.

4.7 Ceny, rabaty

4.7.1 Ceny

Ceny obowiązują w momencie składania zamówienia i zawierają opłatę recyklingową(Asekol) zgodnie z ustawą nr 185/2001 Dz.U. o odpadach i ustawą nr 477/2001 Dz.U. o opakowaniach oraz opłaty licencyjne zgodnie z ustawą nr 121/2000 Dz.U. o prawie autorskim. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych cen w przypadku istotnych zmian w warunkach dostaw producentów i innych dostawców towarów. Jeśli cena sprzedaży jest wyższa niż cena w momencie składania zamówienia, Sprzedający poprosi Kupującego o zgodę. Zapłata ceny sprzedaży następuje z chwilą zaksięgowania na koncie Sprzedającego pełnej ceny sprzedaży za wyodrębnioną część dostawy.

Wszystkie ceny zawierają 23%. VAT, chyba że określono inaczej.

4.7.2 Rabaty

Kupony rabatowe są ważne dla wszystkich konsumentów. Rabat z kuponami nie może być łączony z innymi rabatami. Zniżka może być zastosowana tylko do towarów znajdujących się w zamówieniu. Ważność kuponu oznacza okres, w którym zamówienie musi zostać wysłane z włożonym i zweryfikowanym ważnym kuponem. Kupon można również zrealizować w sklepie bez wcześniejszego zamówienia elektronicznego.

4.8 Zwrot kaucji

W przypadku, gdy umowa, w związku z którą wpłacono zaliczkę zgodnie z art. 2.3.4, 2.4.6 lub 3.1.4, Sprzedający zwróci Kupującemu zaliczkę przelewem bankowym w ciągu siedmiu dni roboczych od momentu, w którym jest oczywiste, że umowa nie zostanie zawarta, w szczególności jeśli Kupujący powiadomi Sprzedającego, że nie nalega na zamówienie wstępne, jeśli Sprzedający powiadomi Kupującego, że nie przyjmuje wiążącej oferty umowy kupna lub jeśli Kupujący powiadomi pracownika Sprzedającego w sklepie, że nie chce kupić zamówionego towaru.

Zwrot oznacza zwrot w przypadku płatności kartą, a w przypadku płatności przelewem bankowym, przesłanie odpowiedniej kwoty przelewem bankowym na konto kupującego.

4.9 Postanowienia szczególne dotyczące sprzedaży do innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej

W przypadku sprzedaży do kraju innego niż Republika Czeska, zgodnie z art. 6 ust. 2 i art. 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 593/2008 w sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I), zastosowanie ma prawo Republiki Czeskiej.

4.10 Postanowienia końcowe

4.10.1 Postanowienia informacyjne

Postanowienia Regulaminu pisane kursywą i w nawiasach kwadratowych nie są prawnie wiążące. Służą one zwiększeniu wygody kupującego, jednak kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia aktualności podanych w ten sposób informacji, w szczególności w odniesieniu do zmian w systemie prawnym. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody z tego wynikające.

4.10.2 Informacje o istnieniu, sposobie i warunkach pozasądowego rozpatrywania skarg oraz o organie nadzorczym

Reklamacje konsumenckie przyjmowane są pod adresem order@sunnysoft.cz. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przesłana przez sprzedawcę na adres elektroniczny konsumenta.

Organami nadzoru i kontroli administracji państwowej są:

  • Ochrona konsumentów - Inspektorat Czeskiej Inspekcji Handlowej, Czechy Środkowe i Czechy Centralne Praga (Czeska Inspekcja Handlowa), Štěpánská 567/15, 120 00 Praga, PO Box: p2fdz5j
  • Licencjonowanie handlu - Urząd Dzielnicy Praga 10, Wydział Licencjonowania Handlu, Vršovická 1429/68, 101 38 Praga 10-Vršovice, skrzynka pocztowa: irnb7wg
  • Obszar ochrony danych osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych, Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praga 7, skrzynka pocztowa: qkbaa2n
4.10.3 Wydajność

Niniejsze warunki wchodzą w życie z dniem 31 stycznia 2018 r.