Autophix JSC 2100 bezbateryjny rozrusznik kondensatorowy/rozrusznik skokowy

Autophix JSC 2100 bezbateryjny rozrusznik kondensatorowy/rozrusznik skokowy

Kod zamówienia: PFX-018
Udostępnij na Facebooku
Kopiuj link
Oficjalna czeska dystrybucja
24 miesiące gwarancji
Bezproblemowa obsługa w Czechach
Zasilacz rozrusznika, 12 V, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych, pojemność silnika do 6,5 l
w magazynie 10+ szt.
529,00 zł
430,08 zł bez VAT
- +
Jutro 10.9. Doručení na adresu: Jutro 10.9. u Vás – objednejte dnes do 14:40
Zásilkovna: Jutro 10.9. na výdejně – objednejte dnes do 14:40
Kurýr po Praze: Dzisiaj 9.9. u Vás – objednejte dnes do 14:40
EAN: 6952847300970Numer produktu: JSC2100
3,0
100+
klientów dokonało zakupu
100%
niezawodność produktu
50%
polecane przez klientów

Autophix Kondensatorowy zasilacz rozruchowy JSC2100 to kondensatorowy zasilacz rozruchowy o dużej pojemności, który pomaga niezawodnie uruchomić silnik pojazdów, motocykli i łodzi. Ten model wzmacniacza nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych o pojemności do 6,5 litra.

Kondensatorowy zasilacz rozruchowyAutophix JSC2100 jest idealny dla tych, którzy potrzebują niezawodnego zasilacza rozruchowego do swojego pojazdu, zapewniającego płynny rozruch w przypadku awarii akumulatora samochodowego bez konieczności korzystania z innego pojazdu lub źródła zasilania. Użycie rozrusznika to szybki sposób na ponowne uruchomienie pojazdu. Ta moc rozruchowa może być wykorzystana w ciągu kilku sekund od podłączenia.

Zasilacz rozruchowy Autophix JSC2100 wykorzystuje unikalną technologię kondensatorów do magazynowania energii. Nie wykorzystuje już przestarzałych akumulatorów, ale „energia“ jest przechowywana w 5 kondensatorach o dużej pojemności.

Zastosowanie kondensatorów radykalnie zmniejszyło wagę w porównaniu ze standardowymi akumulatorami . Dzięki temu zasilacz jest łatwo przenośny i łatwy w obsłudze.

Model Autophix JSC2100 nie ma baterii, ale kondensatory również wymagają ładowania. Główną zaletą tego typu urządzeń, w porównaniu do tych zasilanych bateryjnie, jest brak konieczności ciągłego sprawdzania, czy są one naładowane. Zasilacz można również naładować tuż przed użyciem.
Ładowanie Pro jest możliwe na kilka sposobów…
Jeśli po przybyciu do pojazdu akumulator nie jest całkowicie rozładowany, ale nie można go uruchomić, przed uruchomieniem można naładować zasilacz za pomocą adaptera CL. Naładowanie zasilacza do 100% zajmuje ok. Dziesięć minut. Inną opcją ładowania zasilacza jest użycie kabla USB-Cdołączonego do zestawu. Kabel może być np. w domu lub w domku letniskowym podłączyć do zasilacza sieciowego lub powerbanku z wyjściem 5V/2A. Ładowanie w tym przypadku jest dłuższe i może trwać do 60 minut.
Jeśli dotrzesz do pojazdu, a akumulator samochodowy w ogóle nie działa, musisz skorzystać z opcji ładowania za pomocą kabla USB-C, aby w razie potrzeby naładować zasilacz.
Uwaga: Pro ładowanie za pomocą kabla USB-C, należy używać wyłącznie kabla dołączonego do zestawu. Jeśli użyjesz standardowego kabla do telefonu komórkowego, zasilacz nie będzie się ładował!.

Korzyści:.

  • Kompaktowa i lekka konstrukcja
  • szybki i niezawodny rozruch pojazdu bez potrzeby korzystania z innego pojazdu lub źródła zasilania
  • zaprojektowany dla akumulatorów 12V
  • Nadaje się do silników wysokoprężnych i benzynowych

Specyfikacje:.

  • Wyświetlacz informacyjny: tak, podświetlany
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 128×64 p
  • superkondensator: 120F
  • napięcie robocze: 12 V
  • prąd rozruchowy: mniej niż 600A
  • Maksymalny prąd: 1000A
  • Metoda ładowania: przewód na szyję 12 V, kabel USB-C 5 V
  • Temperatura pracy: –25°C – 70°C
  • wymiary: 262×123×58 mm

Recenzje (3)

4,5
Oceniony: 14.1.2025

  • Bez baterii
  • Jeszcze nic.
Tłumaczenie automatyczne: DeepL. Oryginalnie opublikowano dla sunnysoft.cz.
Jiří L.
Zweryfikowany klient

Zweryfikowany klient

Klient zakupił recenzowany towar w naszym sklepie internetowym

Dyskusja (7)

Prąd rozruchowy
Witam, mam w ciągniku akumulator 145Ah o prądzie rozruchowym 800A. Wygląda na to, że akumulator z czasem stracił trochę pojemności i dlatego brakuje mu "trochę amperów" do rozruchu w temperaturach poniżej zera. Czy możesz wyjaśnić mi różnicę między prądem maksymalnym a rozruchowym? Czy zasilacz byłby odpowiedni dla mojego akumulatora? Dodam, że w temperaturze otoczenia powyżej zera akumulator startuje bez problemu i zachowuje swoją (zapewne zmniejszoną) wydajność prądową. Po podłączeniu drugiego akumulatora o podobnych parametrach od razu odpalam silnik.
Jiří (17. 10. 2024, 08:10)
Re: prąd rozruchowy
Witam,

maksymalny prąd rozruchowy obsługiwany przez rozrusznik skokowy wynosi 600 A, więc nie jest on odpowiedni do danego zastosowania.


Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (21. 10. 2024, 15:39)
Interesuje Cię coś, czego nie znalazłeś w opisie? Zapytaj w dyskusji.


Filmy:
Prąd rozruchowy
Witam, mam w ciągniku akumulator 145Ah o prądzie rozruchowym 800A. Wygląda na to, że akumulator z czasem stracił trochę pojemności i dlatego brakuje mu "trochę amperów" do rozruchu w temperaturach poniżej zera. Czy możesz wyjaśnić mi różnicę między prądem maksymalnym a rozruchowym? Czy zasilacz byłby odpowiedni dla mojego akumulatora? Dodam, że w temperaturze otoczenia powyżej zera akumulator startuje bez problemu i zachowuje swoją (zapewne zmniejszoną) wydajność prądową. Po podłączeniu drugiego akumulatora o podobnych parametrach od razu odpalam silnik.
Jiří (17. 10. 2024, 08:10)
Re: prąd rozruchowy
Witam,

maksymalny prąd rozruchowy obsługiwany przez rozrusznik skokowy wynosi 600 A, więc nie jest on odpowiedni do danego zastosowania.


Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (21. 10. 2024, 15:39)
Ładowanie zasilacza za pomocą kabli rozruchowych
Witam,
w opisie nie ma informacji, że można ładować zasilacz bezpośrednio przez kable rozruchowe podłączając do akumulatora, który chcemy zasilić zasilaczem rozruchowym. Zakładam, że da się to zrobić, ale wolę się upewnić. W końcu i tak powinien ładować się znacznie szybciej z akumulatora niż z zapalniczki czy USB. Z góry dzięki za odpowiedź.
Zdeněk Vuška (6. 3. 2024, 08:18)
Re: Ładowanie zasilacza przez kable połączeniowe
Witam,

tak można.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (6. 3. 2024, 09:50)
Re: Ładowanie zasilacza przez kable połączeniowe
Witam,

Chciałbym dodać, że nawet z rozładowanej baterii (>9V) zasilacz można naładować za pomocą kabli w około 5 minut.

Pozdrawiam
Ondrej Bukovský
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (6. 3. 2024, 10:31)
Czas ładowania
Witam,

ile czasu zajmuje naładowanie urządzenia do 100% pojemności? Jak duży powerbank może być używany do ładowania urządzenia?

Dziękuję.
Jaroslav Pulkrábek (10. 5. 2023, 07:08)
Re: czas ładowania
Witam,

Z adapterem CL z gniazdka samochodowego zajmuje to około 10 minut.

Z kablem USB-C ładuje tylko 5 V, a czas ładowania od 50% do 100% zajął mi 30 minut. Bank Samsunga z szybkim ładowaniem, ale wyjście ładowania wynosiło tylko 5 V i miało pojemność 10000 mAh i spadło o około 25%.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (12. 5. 2023, 08:59)

Dodaj pytanie do dyskusji

 
Przesyłając post, zgadzasz się na zasady dyskusji.

Zasady dyskusji:

Prosimy o pisanie postów na temat, aby dyskusja była przydatna dla innych. Dyskusja jest moderowana - operator zastrzega sobie prawo do edytowania postów, przenoszenia ich do innej dyskusji i usuwania nieodpowiednich postów. Nieodpowiednie posty są przede wszystkim nielegalne, wulgarne, nie na temat lub w inny sposób niepożądane.

Formularz jest chroniony przed spamem przez Google Recaptcha. Polityka prywatności Zasady i warunki

Parametry

Typ příslušenství
Rodzaj akcesorium samochodowego

Rodzaj akcesorium samochodowego

Rodzaj akcesorium samochodowego

Startovací zdroje
Autophix JSC 2100 bezbateryjny rozrusznik kondensatorowy/rozrusznik skokowy
Autophix JSC 2100 bezbateryjny rozrusznik kondensatorowy/rozrusznik skokowy
w magazynie 5+ szt.
437,19 zł

Opis i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Aktualne stany magazynowe pokazują online liczbę dostępnych artykułów w sklepach i naszych magazynach. Cena towarów zawiera już opłaty za utylizację odpadów elektrycznych zgodnie z ustawą nr 185/2001 Coll. oraz opłaty licencyjne zgodnie z dekretem nr 488/2006 i nr 408/2008 Coll. z późniejszymi zmianami, jeśli mają one zastosowanie do produktu.