Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto dla oryginalnych radioodbiorników samochodowych
Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto dla oryginalnych radioodbiorników samochodowych
Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto dla oryginalnych radioodbiorników samochodowych
+ 6 następny

Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto dla oryginalnych radioodbiorników samochodowych

Kod zamówienia: PCK-017
Udostępnij na Facebooku
Kopiuj link
Oficjalna czeska dystrybucja
24 miesiące gwarancji
Bezproblemowa obsługa w Czechach
Adapter do bezprzewodowego Apple CarPlay i Android Auto lub dublowania oryginalnych samochodowych zestawów stereo OEM, zastępuje oryginalne połączenie przewodowe.
w magazynie 5+ szt.
209,00 zł
169,92 zł bez VAT
- +
Pozostałe 03:24:10 i wyślemy dzisiaj!
Jutro 10.9. Doručení na adresu: Jutro 10.9. u Vás – objednejte dnes do 16:45
Zásilkovna: Jutro 10.9. na výdejně – objednejte dnes do 16:45
Kurýr po Praze: Jutro 10.9. u Vás – objednejte dnes do 16:45
EAN: 6972185560430Numer produktu: CPC200-2air
4,4
5000+
klientów dokonało zakupu
97.8%
Wysoka niezawodność produktu
91%
polecane przez klientów

Uwaga: Ten adapter nie jest przeznaczony do nieoryginalnych samochodowych systemów stereo Android. Obsługuje tylko oryginalne radia producenta pojazdu z CarPlay przez kabel lub Android Auto z oryginalnym połączeniem kablowym.
2air

***Jeśli posiadasz nieoryginalne radio z systemem Android 4.4 lub nowszym, zalecamy zakup adaptera Carlinkit do nieoryginalnych radioodbiorników samochodowych.

Dzięki temu adapterowi można rozszerzyć funkcje oryginalnego (firmowego) samochodowego zestawu stereobezprzewodowe połączenie telefonów komórkowych i tabletów za pomocą Apple CarPlay dla iOS 10 i nowszych oraz Android Auto dla Android 10 i nowszych. Dzięki temu rozszerzeniu możesz przeglądać mapy, odtwarzać i sterować muzyką, wiadomościami, podcastami i audiobookami­bezpośrednio wradiu samochodowym**bez konieczności podłączania telefonu do radia samochodowego za pomocą kabla.

název

Mimo że jest to adapter uniwersalny, warunkiem jego funkcjonalności jest przede wszystkim sprawdzenie kompatybilności posiadanego radia samochodowego. Urządzenie jest odpowiednie dla większości radioodbiorników samochodowych Grupy od 2015 roku. To urządzenie zastępuje oryginalne bezprzewodowe połączenie telefoniczne z radiem samochodowym. **Jeśli korzystałeś już z Apple CarPlay lub Android Auto w swoim samochodzie, to jest to urządzenie dla Ciebie.

bezdrátové

Kompatybilność:.

  • Radio firmowe z obsługą CarPlay przez kabel USB
  • Radio firmowe z obsługą Android Auto przez kabel USB
  • Telefon z systemem Android 10+ lub iOS 10+

Adapter jest odpowiedni dla np. dla tych samochodów:
Skoda: Superb, Fabia 3, Scala, Kodiaq, Octavia…
VW: Tiguan, Sharan, Touran, Multivan, Golf, Polo, Passat, T-ROC, Bora, Touareg, New Beatle…
Audi: A3/4/5/6/7/8, S3/4/5, Q3/7/8…
Peugeot: 308, 408, 3008, 5008, 508L, 4008…
Kia: X-Ceed, Sportage, niro, Sorento, E-Soul…
Mazda: Mazda 3, CX9, CX5, CX4 …
Renault: Zoe, Kaleos, Megane …
Opel: Insignia B, Astra K …
Citroen: C4 picasso, C5 …
Mercedes-Benz: A, B, C, E, S, AMG, CLS, CLA Class, Vito …

Rozpoczęcie pracy jest łatwe. Jeśli nie korzystałeś jeszcze z CarPlay lub Android Auto, najpierw podłącz telefon za pomocą zalecanego kabla i aktywuj go w razie potrzeby. Następnie wystarczy podłączyć urządzenie do złącza USB w samochodzie lub nowszego złącza USB-C.
Telefon można podłączyć do urządzenia za pośrednictwem WiFi lub Bluetooth.

Cechy:

  • Odpowiedni dla oryginalnych (firmowych) samochodowych zestawów stereo z CarPly lub Android Auto
  • zastępuje połączenie przewodowe bezprzewodowym
  • Łączność WiFi i Bluetooth
  • szybkie połączenie z telefonem lub tabletem
  • Obsługa Siri
  • Prosta i szybka instalacja
  • odpowiedni dla telefonów z systemem Android i iOS
  • można sterować za pomocą oryginalnej kierownicy lub wyświetlacza

Specyfikacje:.

  • model: CPC200–2AIR
  • Procesor: Atmel AT91SAM9260
  • Moduł WIFI: BCM8335
  • Częstotliwość WIFI: 5 GHz (5150–5250 MHz) / 2,4 GHz (2412–2472 MHz)
  • Bluetooth: 4.1
  • Wejście zasilania: 5V±0.2V 1.0A
  • Wyjście zasilania: DC 5V±0.2V 1.0A
  • Moc: 0,75 W
  • Materiał: ABS+PC
  • wymiary: 76×43×12 mm
  • waga: 33 g
  • Certyfikacja: FCC/CE-RED/ROSH/UKCA/TELEC

Recenzje (33)

5,0
Oceniony: 25.8.2024

Działa świetnie z Astrą K. Używam go od 3 tygodni i jak na razie działa bez zarzutu

  • Działa z telefonem Samsung
  • Nie doświadczam żadnych spowolnień
  • Wykonuje swoją pracę niezauważenie
Tłumaczenie automatyczne: DeepL. Oryginalnie opublikowano dla sunnysoft.hu.
R. István
Balkány
Zweryfikowany klient

Zweryfikowany klient

Klient zakupił recenzowany towar w naszym sklepie internetowym

Dyskusja (74)

ford fiesta st r.v. 2023
Witam, nie znalazłem informacji, czy urządzenie jest kompatybilne z tym samochodem i jego systemem informacyjno-rozrywkowym.
Luděk (22. 6. 2025, 16:51)
Re: ford fiesta st r.v. 2023
Witaj,

, jeśli masz Android auto/Carplay przez kabel, to będzie działać.
Vojáček Václav (23. 6. 2025, 09:41)
Interesuje Cię coś, czego nie znalazłeś w opisie? Zapytaj w dyskusji.


Filmy:
ford fiesta st r.v. 2023
Witam, nie znalazłem informacji, czy urządzenie jest kompatybilne z tym samochodem i jego systemem informacyjno-rozrywkowym.
Luděk (22. 6. 2025, 16:51)
Re: ford fiesta st r.v. 2023
Witaj,

, jeśli masz Android auto/Carplay przez kabel, to będzie działać.
Vojáček Václav (23. 6. 2025, 09:41)
Przybycie do funkcjonalności
Witam,
posiadam Skodę Yeti z radiem Amundsen (rok produkcji 2015), czy ten adapter jest kompatybilny z tym radiem?
Lukáš Tocháček (23. 5. 2025, 10:45)
Re: dochodzenie do funkcjonalności
Witaj,

, jeśli masz Android auto/Carplay przez kabel, to będzie działać.
Vojáček Václav (23. 5. 2025, 11:01)
Niezawodne połączenie - wadliwy element?
Witam, zamówiłem to urządzenie do mojej Octavii 3 (2019), gdzie standardowo używam samochodu z Androidem przez kabel. Początkowe połączenie Carlink 2air było dziwne - postępowałem zgodnie z instrukcją ale box po prostu się restartował. Potem, ni stąd ni zowąd, połączenie zostało nawiązane i przez jakieś 2 dni wszystko działało mi bez problemu. Jednak po tych dwóch dniach powtórzyło się to, co było na początku. Infotainment (bolero) próbuje nawiązać połączenie, na wyświetlaczu widzę proces łączenia, który kończy się niepowodzeniem i powtarza się w nieskończoność. Ani ponowne uruchomienie systemu informacyjno-rozrywkowego, ani ponowne uruchomienie skrzynki nie pomaga. Następnie, losowo, połączenie jest ponownie nawiązywane i działa ponownie przez ograniczony, nieokreślony czas. Początkowo przypisywałem to sparowaniu telefonu przez BT z samochodem, ale nawet po rozparowaniu skrzynka nadal nie zachowuje się poprawnie i czasami losowo działa ponownie, nawet gdy telefon jest podłączony przez BT zarówno w samochodzie, jak i do Carlink. Połączenie z interfejsem WEB nie działa - strona z podanym adresem IP nie odpowiada, więc zainstalowałem AutoKiools pomimo ostrzeżenia o złośliwej aplikacji. Mówi mi jednak, że SW jest aktualny, więc nie będzie to aktualizacja. Czy to podstawa do reklamacji, czy polecacie inne opcje? PS: Próbowałem już 2 razy resetować urządzenie (przez aplikację). Dziękuję.
Tomáš (23. 4. 2025, 14:40)
Re: Niewiarygodne połączenie - wadliwy element?
Witam,

spróbuj wyczyścić antresolę samochodową android na swoim telefonie, jeśli to nie pomoże, odbierz przedmiot.
Vojáček Václav (24. 4. 2025, 09:18)
Re: Niewiarygodne połączenie - wadliwy element?
W pierwszym kroku anulowaliśmy parowanie BT z samochodem. Box działał przez dwa dni bez problemu i niezawodnie. Po około 2 dniach znowu nie chce się połączyć. Wifi się łączy, BT się łączy, ale nie łączy się z samym samochodem. Próbowałem więc całkowicie usunąć sparowane urządzenie z samochodowego systemu informacyjno-rozrywkowego, wykonałem reset Carlinkit, ustawiłem nową nazwę AP dla WiFi i BT i nadal nic. Kiedy podłączam telefon tym samym kablem, którym mam podłączone pudełko, odbiera natychmiast. Spróbuję więc pójść drogą reklamacji, ponieważ coś jest wyraźnie nie tak.
Dziękuję.
Tomáš (25. 4. 2025, 13:26)
Xiaomi 15 / Skoda Scala 22
Cześć, mam Scala 22 i jeśli połączę się kablem (samochód nie obsługuje sieci bezprzewodowej), AA nie działa - połączenie nie powiodło się ... BT do rozmów i odtwarzania muzyki jest ok. Poprzedni Xiaomi 13T działał bez problemu.... Pewnie Skoda kiedyś to zaktualizuje, pytanie tylko kiedy. Mam pytanie, czy to będzie działać przez Carlinkit, czy nadal będzie powiązane z firmware infotainment? Dzięki.
Standa (24. 3. 2025, 13:52)
carlinkit
witam.proszę mam citroena C3 z oryginalnym radiem z nawigacją więc czy to na pewno zadziała tak? już to kupiłem.dziękuję
ladislav záruba (12. 2. 2025, 12:44)
Re: carlinkit
Witam,

jeśli działa przez kabel to tak.
Vojáček Václav (12. 2. 2025, 13:54)
android 14
Mam Samsung xcover7 z Androidem 14, który podłączam kablem do Peugeota Riftera (r.v.2020) - wyświetla się, ale nic nie działa. Zaktualizowałem wszystko (radio i telefon) i nie działa. Stary android 11 działał bez problemu.W serwisie Peugeota nie byli w stanie mi nic doradzić.Czy Carlinkit może mi pomóc ?
Petr (15. 1. 2025, 19:27)
Re: android 14
Witam,

jeśli nie działa po kablu, to prawdopodobnie nie będzie, ale można go wypróbować i ewentualnie zwrócić w ciągu 14 dni.
Vojáček Václav (16. 1. 2025, 09:56)
po pół roku ciągle się rozłącza
Na początku byłem podekscytowany Carlinkit, po ciągłych problemach z kablami, kiedy Android Auto rozłączał się i był niestabilny, Carlinkit zadziałał jak cud. Od pierwszego podłączenia działał płynnie i stabilnie. Android Auto prawie w ogóle się nie rozłączał. Rozłączał się może raz na pięć godzin czystego czasu. Mniej więcej przed świętami Bożego Narodzenia, nagle po sześciu miesiącach użytkowania, wszystko się zmieniło, Carlinkit stał się niestabilny, a Android Auto ciągle się rozłączał, rozłączał, rozłączał. Podczas mojej 25-minutowej podróży samochodem do pracy Android Auto rozłączał się i łączył ponownie może 20 razy. Nie mam pojęcia, co to może być, telefon jest ten sam, nie było żadnej aktualizacji, a jednak Android Auto, a raczej Carlinkit, zaczął się tak zachowywać, podczas gdy wcześniej działał idealnie. Znalazłem instrukcje na stronie producenta, jak dostać się do ustawień i zaktualizowałem oprogramowanie Carlinkit, ale bez skutku. Czasami Android Auto rozłącza się "tylko" cztery razy podczas jazdy, czasami robi to ponad dwadzieścia razy podczas jednej jazdy. Zasadniczo, po pół roku bezproblemowego korzystania z Carlinkit, wróciłem do miejsca, w którym byłem wcześniej z połączeniem przewodowym.
Honza (14. 1. 2025, 10:20)
automatyczne połączenie
Witam, używam tego urządzenia od około roku i jestem całkiem zadowolony.
Ale mam pytania i prośby o radę:
1 . Początkowo wszystko działało zgodnie z opisem w instrukcji, łącznie z automatycznym podłączeniem telefonu po wejściu do samochodu i uruchomieniu. Ale potem telefon Apple połączył się 1 raz i od tego czasu, nawet po ponownym sparowaniu, telefon Samsung nie łączy się automatycznie, muszę ręcznie aktywować Bluetooth (Autokit_8A2) w telefonie i dopiero wtedy, około trzeciego razu, telefon się łączy. Po wyjściu z samochodu lub wyłączeniu zapłonu nie łączy się ponownie. Gdzie jest usterka ?
2. Po około 5 miesiącach działania nawigacja Mapy.cz i Waze zaczęła zostawać w tyle za rzeczywistą lokalizacją. Mapy.cz nawet tak, że aplikacja jest bezużyteczna. Tylko nawigacja Google działa bez problemów.
Dziękuję za poradę....
Milan Havlík (14. 12. 2024, 15:59)
Re: automatyczne połączenie
Witam,

wysłać towar do reklamacji.
Vojáček Václav (16. 12. 2024, 08:39)
Re: automatyczne połączenie
Witam,
urządzenie nie zostało zakupione u Państwa, tylko w sklepie internetowym Kaufland. Czy można je wysłać w ramach reklamacji do Państwa, czy muszę jakoś skontaktować się z Kauflandem ?
Dziękuję za odpowiedź....
Milan Havlík (16. 12. 2024, 14:56)
Re: automatyczne połączenie
Witam,

reklamacja w kaufland.
Vojáček Václav (16. 12. 2024, 15:11)
Hyundai I30
Witam, kupiłem do Hyundai I30 około roku, parowanie w porządku, siedzę w samochodzie z telefonem w kieszeni, w ciągu około 20 sekund łączy się płynnie i lustra Android Auto w porządku, świetnie, wielka satysfakcja z połączenia bez kabla.
Po tygodniu codziennego użytkowania dwie obserwacje: 1. Codziennie w drodze do pracy i do domu, w pewnym momencie (Osek nad Bečvou, niedaleko Motorest Osečanka, N 49°30.57028', E 17°31.15202') - to byłaby wskazówka, że muszę iść na piwo :-) zaczyna się ścinać i rozłączać, nie łączy się ponownie, tylko restartuje (wyciągam i od razu podłączam złącze usb do samochodu). Musi być jakiś zagłuszacz, co, wifi czy bluetouch? Miałem jeszcze jeden problem w Borders 2. Jak odejdę z telefonem w kieszeni od samochodu po uruchomieniu, to się rozłącza i nie łączy ponownie. Tylko takie spostrzeżenia z eksploatacji, poza tym super, dzięki.
Vlastimil Chytka (14. 11. 2024, 10:51)
Zastosowanie w pojazdach Ford
Witam
Czy to urządzenie będzie działało do połączenia telefonu z Androidem z oryginalnym radiem w Fordzie Mondeo z 2015 roku?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
PavelM (12. 11. 2024, 22:25)
Re: Zastosowanie w pojazdach Ford
Witaj,

jeśli twój samochód z Androidem działa teraz przez kabel, będzie działał bezprzewodowo.
Vojáček Václav (13. 11. 2024, 09:19)
Skoda karoq 2020
Witam, czyli jeśli dobrze rozumiem to mam możliwość podłączenia iphona tylko przez kabel usb do apple ar play i to łączy apple wireless? Dzięki Pavel
Pavel (29. 9. 2024, 16:44)
Re: skoda karoq 2020
Witam,

ten adapter sprawi, że połączenie przewodowe stanie się bezprzewodowe.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (30. 9. 2024, 09:09)
Opóźnienie połączenia
Witam,

Chciałem zapytać czy macie jakieś doświadczenia z połączeniami telefonicznymi, odnośnie opóźnień w połączeniach. Mam urządzenie OTTOCAST i szukam alternatywy, mam opóźnienie 2-3 sekund i jest to dość irytujące...

Dziękuję.
Ladislav (12. 9. 2024, 10:36)
Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto
Witam, chcę zapytać mój telefon komórkowy nie chce połączyć się z tym adresem 192.168.50.2
do aktualizacji. Co więcej, gdy chcę się z nim połączyć przez wifi, prosi o hasło w telefonie i nie jest nigdzie zapisane ... Jakaś rada ?
jirka (31. 8. 2024, 11:22)
Re: Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto
Udało mi się więc zaktualizować go za pomocą pendrive'a, korzystając ze strony producenta:

https://www.carlinkit.com/faq_detail/139.html
Jirka (31. 8. 2024, 16:04)
Carplay
Witam, chciałbym zapytać czy dobrze zrozumiałem funkcje Carlinkit 2, czyli ma on rozszerzać funkcje CarPlay radia samochodowego, tak abym nie musiał podłączać się kablem.
Chodzi mi o to, że mamy Hondę Crv (rok modelowy 2016), która nie obsługuje CarPlay, pozwala tylko na mirrorlink (mamy tylko iPhone'a w domu), więc zastanawiam się, czy ten zestaw pozwoli na podłączenie i udostępnienie ekranu mobilnego w radiu samochodowym.

Dziękuję
Martin (30. 7. 2024, 13:00)
Re: Carplay
Witam, nie, to sprawia, że przewodowy carplay jest bezprzewodowy, jeśli radio go nie obsługuje, to go nie doda. Pozdrawiam www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (30. 7. 2024, 15:13)
Re: Carplay
Dziękuję za odpowiedź. Więc zapytam, czy oferujecie podobny "zestaw", który pomostowałby połączenie między telefonem komórkowym a radiem samochodowym, aby udostępniać nawigację na ekranie radia samochodowego, jeśli samochód nie obsługuje CarPlay? Dziękuję
Martin (30. 7. 2024, 15:38)
Re: Carplay
Witam,

nie, niestety obecnie nie oferujemy niczego takiego.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (30. 7. 2024, 16:55)
Problem z regulacją głośności
Witam,
Kupiłem urządzenie od was kilka tygodni temu, instalacja i wszystko inne OK, po kilku dniach zauważyłem tylko, że nie mogę regulować głośności podczas odtwarzania dźwięku z mojego telefonu (np. Spotify, radia internetowe itp.). Nie mogłem nic wygooglować, potem spróbowałem zaktualizować firmware zgodnie z instrukcją i teraz wszystko jest w porządku. może ta informacja komuś pomoże.
Filip (7. 6. 2024, 21:04)
Dacia Lodgy 2018 - Media Nav Evolution (LG)
Witam. Mam pytanie. Czy ten moduł będzie działał na tym urządzeniu multimedialnym? Dzięki za odpowiedź.
Radek Bartusek (24. 4. 2024, 00:06)
Re: 2018 Dacia Lodgy - Media Nav Evolution (LG)
Witam,

jeśli CarPlay/Android Auto przez kabel działa, to tak.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (24. 4. 2024, 09:08)
Łączenie
Witam, mam do was pytanie. Zastanawiam się nad zakupem Carlinkit i potrzebuję porady.
Mam w samochodzie obsługę samochodu Apple, podłączam do gniazda USB A w samochodzie i podłączam drugi koniec kabla USB C do carlinkit, wtedy na carlinkit jest jedno wolne gniazdo USB A i czy mogę podłączyć kamerę samochodową do tego gniazda za pomocą kabla z USB A? Z góry dziękuję za odpowiedź
Lukáš Pavlíček (27. 3. 2024, 12:15)
Re: Podłączanie
Witam,

To zależy od abonamentu kaemra czy będzie wystarczający, ale nie wiem czy ktoś korzysta z niego w ten sposób.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (27. 3. 2024, 13:17)
wifi
Witam, proszę o poradę. Carlinkkit 2air działa normalnie podczas włączania i jazdy. Problem pojawia się jak tylko wyłączę samochód i odjadę. Jeśli jestem w pobliżu samochodu, carlinkit wielokrotnie łączy się i rozłącza z telefonem, co następnie uniemożliwia mi korzystanie z domowego wifi w telefonie. Czy wie Pan w czym tkwi problem? Z góry bardzo dziękuję za poradę.
Martin (22. 2. 2024, 12:39)
Re: wifi
Witam,

spróbuj usunąć połączenie i skonfigurować zbovu.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (22. 2. 2024, 13:17)
Re: wifi
Próbowałem, niestety problem nadal występuje. Jakieś inne pomysły?
Martin (22. 2. 2024, 14:40)
re: wifi
Mam ten sam problem
Ryan (21. 4. 2024, 13:35)
Bluetooth
Witam, skoro Carlinkit ma Wi-Fi, czy po podłączeniu telefonu do Carlinkit można go również podłączyć przez bluetooth do pojazdu w celu korzystania z zestawu głośnomówiącego?
Robert (14. 2. 2024, 22:06)
Re: Bluetooth
Witam,

tak.


Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (15. 2. 2024, 08:53)
Re: Bluetooth
Witam, dziękuję za odpowiedź. Czy jest to również możliwe w przypadku wariantu A2A? Decyduję się między tymi dwiema wersjami.
Robert (15. 2. 2024, 09:03)
Re: Bluetooth
Witam,

na pewno napisałem do dostawcy, czekam na komentarz.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (16. 2. 2024, 09:56)
Problemy z Bt i aktualizacje FW
Po podłączeniu 2Air do samochodu (JeepCompass), Bt ciągle się rozłączał. Już chciałem go zwrócić, oryginalnego FW (20230814) nie dało się zaktualizować przez interfejs www. Pomogło narzędzie AutoKitools na oficjalnej stronie Carlinkit -
https://www.carlinkit.com/download.html.

FW zaktualizowało się bez problemu i teraz działa 2Air bez żadnych problemów :) i rozłączania.
Zdenek Řehoř (3. 1. 2024, 16:47)
Kompatybilność z Toyotą
Czy ten produkt jest kompatybilny z Toyota CH-R?
Jan (25. 11. 2023, 10:43)
Re: kompatybilność z Toyotą
Witam,

jeśli masz carplay/androidauto działające przez kabel, powinno działać.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (27. 11. 2023, 08:40)
Re: kompatybilność z Toyotą
OK
Dziękuję
Jan (27. 11. 2023, 08:53)
Połączenie Bluetooth
Po próbie zainstalowania Carlink i ciągłym rozłączaniu bluetooth na własną rękę, w końcu udało mi się podłączyć pudełko, ale mimo że mam włączony Android Auto i wydaje się, że jest w pełni funkcjonalny, w ustawieniach bluetooth telefonu Carlinkit nie jest podłączony, a lampka na pudełku nadal miga na niebiesko.
Teraz, gdy włączam samochodowy system informacyjno-rozrywkowy w ustawieniach bluetooth telefonu, carlinkit łączy się na chwilę, android auto uruchamia się, a bluetooth carlinkit ponownie się rozłącza. Wszystko wydaje się działać, ale pudełko nadal miga na niebiesko, co prawdopodobnie nie powinno być, powinno być zielone, a nie migające. ? Próbowałem z innymi telefonami i jest tak samo.
VW Touran 2016 + Galaxy S10
Radek (21. 10. 2023, 14:27)
Re: Połączenie Bluetooth
Witaj,

czy masz telefon podłączony do BT w radiu? Jeśli tak, radio zawsze będzie głównym połączeniem przez BT.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (23. 10. 2023, 11:32)
Re: Połączenie Bluetooth
Witam. Mam dokładnie taki sam problem z moją Škodą Superb z 2017 roku jak Pan
Radek (21.10.2023, 14:27) Czy mam rozumieć, że urządzenie jest niekompatybilne?
Dziękuję za odpowiedź.
Jiří Boháč (6. 11. 2023, 16:45)
Re: Połączenie Bluetooth
Witaj,

czy masz telefon podłączony do BT w radiu? Jeśli tak, radio zawsze będzie głównym połączeniem przez BT.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (6. 11. 2023, 17:29)
Kamiq rok 7/2022
Witam,zastanawiam się nad kupnem ale zanim kupię zapytam. Posiadam Kamiq 7/2022 i komórkę s23ultra.Oryginalne radio które posiadam obsługuje Androida samochodowego i komórkowego,ale przez kabel wyskakuje błąd.Inne komórki które miałem (s22,s20fe) działają.Mam wrażenie że fabryka nie dała wsparcia dla s23ultra.I tu dochodzę do pytania - czy ten Carlinkit 2air wireless rozwiąże mój problem i czy wszystko będzie działać ? Dziękuję za odpowiedź.
Pavel (20. 10. 2023, 21:40)
Re: kamiq rok 7/2022
Witam,

niestety nie mamy możliwości przetestowania, prosimy o przyjście do sklepu i wypróbowanie carlink przed zakupem lub zwrot w ciągu 14 dni.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (21. 10. 2023, 11:10)
Problem z połączeniem między telefonem a samochodem.
Witam, to urządzenie dotarło dzisiaj, ale nie jestem w stanie go uruchomić. Po podłączeniu do samochodu urządzenie miga na niebiesko. Po znalezieniu go w telefonie i sparowaniu z bluetooth zaczyna świecić na różowo. Jednak nadal nie mogę się bezpośrednio połączyć pomimo pomyślnego sparowania telefonu, mimo że mam Androida 13. Pojazd to 2016 Multivan, a samochód z Androidem za pomocą kabla działa bez problemu. Kiedy chcę połączyć się przez wifi, prosi mnie o hasło wifi, którego nigdzie nie mogłem znaleźć.
Dziękuję Falhar.
JF (16. 10. 2023, 21:55)
Re: Problem z połączeniem telefonu i samochodu.
Witam,

hasło to 12345678

Regards
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (17. 10. 2023, 09:09)
Re: Problem z połączeniem telefonu i samochodu.
Witaj
dziękuję za odpowiedź z hasłem wifi. Udało mi się połączyć z wifi. Ale pomimo wypróbowania wszystkich możliwych ustawień, nie mogłem połączyć Carlinkit z moim telefonem. Mam go na liście sparowanych urządzeń, jednak po podłączeniu do samochodu świeci się na różowo, ale połączenie z samochodem nie następuje. Próbowałem na innych telefonach z tym samym rezultatem. Z kim mogę się skontaktować w celu uzyskania pomocy lub czy mogę opublikować pytanie w języku angielskim w formularzu opinii?
Dziękuję JF
JF (17. 10. 2023, 19:07)
Re: Problem z połączeniem telefonu i samochodu.
Witam,

prosimy o przesłanie/odbiór carlink do reklamacji/zwrotu przetestujemy go, możliwe jest również, że nie będzie kompatybilny z Twoim samochodem.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (18. 10. 2023, 09:26)
długie połączenie
Proszę o pomoc w skonfigurowaniu mojego Carlinkit 2air. W Octavii 4 (r 2023) z telefonem Iphone 15 próba połączenia urządzenia z systemem informacyjno-rozrywkowym zajmuje 3-5 minut. Pierwsze połączenie urządzenia z systemem informacyjno-rozrywkowym nastąpiło w ciągu kilku sekund. Kolejne połączenia trwają zawsze od 3 do 5 minut. Urządzenie kupiłem od Państwa jako używane - demonstracyjne.
Dziękuję.
Vlastislav Novák (10. 10. 2023, 12:36)
Re: długie połączenie
Witam,

możemy spróbować wymienić go na inną sztukę, prosimy o przyniesienie / wysłanie go do nas w Pradze 9.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (10. 10. 2023, 17:52)
Re: długie połączenie
Dziękuję, wyślę go dzisiaj.
Vlastislav Novák (11. 10. 2023, 08:38)
Moc
Witam, chciałbym zapytać jak to jest z zapotrzebowaniem na prąd 1A na zasilaniu. W samochodzie mam jednostkę z obsługą Android Auto, ale na porcie USB mam tylko 0,5A czyli mniej niż podaje producent. Czy próbowałeś niższych prądów zasilania?

Dziękuję za odpowiedź
Petr Kantner (9. 9. 2023, 18:32)
Re: zasilacz
Witam,

zatrzymaj się w sklepie można przetestować przed zakupem.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (11. 9. 2023, 09:43)
Re: zasilacz
Producent bezpośrednio zaleca ten kabel w przypadku braku zasilania z samochodu: https://carlinkitcarplay.com/products/cable-to-add-power , gdzie jeden koniec idzie do adaptera zapalniczki, a drugi do radia USB, co zapewni złączu / gniazdu wyższy prąd zasilania.

Czy oferujecie również ten kabel do zestawu CarlinKit lub gdzie mogę go znaleźć?
Milan (21. 4. 2024, 23:10)
Re: zasilacz
Witam,

niestety nie oferujemy tego kabla.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (22. 4. 2024, 10:11)
Android Auto na ekranie radia
Witam,


Mam Toyotę Prius 4 z 2018 roku z oryginalnym radiem. Czy to urządzenie pozwoli mi korzystać z Android Auto na ekranie radia?
z (14. 8. 2023, 14:29)
Re: Android Auto na ekranie radia
Witam,

jeśli działa przez kabel, to będzie działać bezprzewodowo.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (8. 9. 2023, 10:25)
Różnica między A2A i 2air
Witam,
jaka jest różnica między adapterami A2A i 2air. Posiadam Seata Tarraco r.v. 8/2019.
Josef Poddaný (27. 7. 2023, 09:31)
Re: różnica między A2A i 2air
Witam,

Adapter Carlinkit A2A do bezprzewodowego Android Auto, może również carplay

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (27. 7. 2023, 09:47)
Różnice w stosunku do wersji 4.0?
Witam, jakie są główne różnice w stosunku do wersji 4.0. W moim przypadku posiadam Scalę 2023 i będę używał MT Android. Jednak w przyszłości mogę przejść na Apple. Jaki wariant polecacie również pod względem szybkości i niezawodności. Czy HF będzie nadal działać? Dziękuję.
Standa (8. 6. 2023, 07:27)
Re: różnice w stosunku do wersji 4.0?
Witam,

, jeśli masz na myśli https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-2430/carlinkit-4-0-adapter-pro-bezdratove-carplay-android-auto-pro-originalni-autoradia-s-carplay.html?qn=pci-2430, więc jeden jest dla android auto, drugi carplay, kompatybilność musi zostać przetestowana, różni się.


Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (8. 6. 2023, 09:34)
Re: różnice w stosunku do wersji 4.0?
Dziękuję za odpowiedź, myślałem jednak, że oba urządzenia obsługują zarówno iOS, jak i Androida, min. etykieta jest taka sama "Carlinkit 4.0 adapter for wireless CarPlay/Android Auto for original car radios with CarPlay" vs. "Carlinkit 2air wireless CarPlay and Android Auto for original car radios"... również u producenta to urządzenie jest określane jako 5.0.
Jakie są więc główne zalety 2AIR/5.0?
Moje kolejne pytanie dotyczyło tego, czy zestaw głośnomówiący będzie działał po podłączeniu tego urządzenia?
Standa (8. 6. 2023, 10:09)
Re: różnice w stosunku do wersji 4.0?
Witam,

zobacz tytuł "oryginalne radia samochodowe z CarPlay" i " CarPlay i Android Auto dla oryginalnych radioodtwarzaczy samochodowych" - czyli ten jest bardziej uniwersalny, niestety nie mam HF do przetestowania, wpadnij do sklepu i możesz wypróbować oba carlinkity przed zakupem.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (8. 6. 2023, 10:27)
Jj (10. 6. 2023, 13:57)
Wymiary
Witam, jakie są wymiary?
Karel (27. 5. 2023, 11:10)
Re: wymiary
Witam, wymiary

to 77x43x13 mm.

Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (31. 5. 2023, 11:51)

Dodaj pytanie do dyskusji

 
Przesyłając post, zgadzasz się na zasady dyskusji.

Zasady dyskusji:

Prosimy o pisanie postów na temat, aby dyskusja była przydatna dla innych. Dyskusja jest moderowana - operator zastrzega sobie prawo do edytowania postów, przenoszenia ich do innej dyskusji i usuwania nieodpowiednich postów. Nieodpowiednie posty są przede wszystkim nielegalne, wulgarne, nie na temat lub w inny sposób niepożądane.

Formularz jest chroniony przed spamem przez Google Recaptcha. Polityka prywatności Zasady i warunki

Parametry

Typ příslušenství
Určeno proAuto
Typ zařízeníAdaptér
Operační systém
Pro autorádiaOriginální s kabelovým CarPlay, Originální s kabelovým Android Auto
Pro telefony s funkcíCarPlay, Android Auto
Paměť
Slot na paměťovou kartuNie
Komunikace
Wi-fi má

Wi-fi má

Umožňuje bezdrátové připojení na Wi-Fi síť.

Tak
Bluetooth

Bluetooth

Bluetooth umožňuje bezdrátovou výměnu dat mezi telefony nebo ve spojení s notebookem.

Tak
FunkceBezdrátové připojení CarPlay, Bezdrátové připojení Android Auto
Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto dla oryginalnych radioodbiorników samochodowych
Carlinkit 2air bezprzewodowy CarPlay i Android Auto dla oryginalnych radioodbiorników samochodowych
w magazynie 5+ szt.
209,00 zł

O marce Carlinkit

Marka Carlinkit specjalizuje się w produkcji adapterów umożliwiających bezprzewodowe połączenie z radiami samochodowymi obsługującymi Apple CarPlay i Android Auto. Ich produkty są przeznaczone dla klientów, którzy chcą zapewnić swoim samochodom maksymalny komfort.
Huizhou Yunlian Technology Co., Ltd, Room 501, Building 9, Phase I , Liandong U Gu, No. 1 Shuiqing Road,Shuikou Street,Huicheng District ,Huizhou City ,Guangdong Province,516000 China, Support@carlinkit.com
osoba odpowiedzialna: Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, Praha 9, 190 00, CZ, nakup@sunnysoft.cz

Opis i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Aktualne stany magazynowe pokazują online liczbę dostępnych artykułów w sklepach i naszych magazynach. Cena towarów zawiera już opłaty za utylizację odpadów elektrycznych zgodnie z ustawą nr 185/2001 Coll. oraz opłaty licencyjne zgodnie z dekretem nr 488/2006 i nr 408/2008 Coll. z późniejszymi zmianami, jeśli mają one zastosowanie do produktu.