Sterownik przepustnicy WindBooster Bluetooth GT dla Skoda/VW/Audi
Sterownik przepustnicy WindBooster Bluetooth GT dla Skoda/VW/Audi
Sterownik przepustnicy WindBooster Bluetooth GT dla Skoda/VW/Audi
+ 9 następny

Sterownik przepustnicy WindBooster Bluetooth GT dla Skoda/VW/Audi

Kod zamówienia: PWB-001
Udostępnij na Facebooku
Kopiuj link

Sprzedaż zamknięta - nie można już zamawiać towarów.

EAN: 690051510027Numer produktu: GT151
50+
klientów dokonało zakupu
100+
Klienci ostatnio pytali o ten produkt

Czy przeszkadza Ci długi czas reakcji na naciśnięcie pedału gazu w Twoim samochodzie? Czy uważasz, że reakcja przepustnicy jest powolna podczas wyprzedzania? Czy Twój samochód rusza powoli po naciśnięciu pedału przyspieszenia? Czy chciałbyś poprawić przyspieszenie swojego samochodu? W takim razie WindBooster jest idealnym akcesorium dla Ciebie!

WindBooster GT to dodatek do samochodów z elektronicznie sterowanymi pedałami przepustnicy, który pozwala dostosować czułość przepustnicy, poprawić reakcję przepustnicy i zapewnić natychmiastowe przyspieszenie. Został zaprojektowany, aby przenieść jazdę na wyższy poziom i poprawić ogólne wrażenia z jazdy dzięki kilku wstępnie ustawionym programom.

WindBooster GT posiada 9 trybów sterowania przepustnicą. Czułość przepustnicy można dostosować do swojego stylu jazdy lub aktualnych potrzeb. Pozwala to szybciej uzyskać większą moc i wyeliminować spowolnienie podczas wyprzedzania lub ruszania.

Do wyboru są następujące tryby:.

  • Model Sport doskonale nadaje się do codziennej lub miejskiej jazdy. Znacznie skraca opóźnienie reakcji przepustnicy i nieznacznie zwiększa reakcję przepustnicy.
  • Sport+ ma wszystko, czego potrzebujesz, aby reakcja przepustnicy była ostrzejsza podczas ruszania lub wyprzedzania. Możesz także użyć tego trybu do bardziej dynamicznej jazdy lub na drogach z większą liczbą zakrętów!
  • Raceto tryb wyścigów. W tym trybie reakcja przepustnicy jest najszybsza.
  • Drag – maksymalne przyspieszenie. Ten tryb jest odpowiedni do sprintów lub testowania maksymalnego przyspieszenia samochodu.
  • Anti-Slip – tryb antypoślizgowy umożliwiający powolne ruszanie na śniegu, błocie i w innych niesprzyjających warunkach. Tryb ten nadaje się również do technicznej jazdy w terenie. Znacznie zmniejszy to czułość przepustnicy, umożliwiając bardzo powolny i płynny start, zapobiegając w ten sposób buksowaniu kół. Jest to odpowiednik trybu zimowego w niektórych samochodach.
  • Normalne – w tym domyślnym ustawieniu WindBooster nie modyfikuje sygnału przepustnicy.
  • Valet – tryb parkingowy, zmniejsza czułość przepustnicy dla lepszej kontroli prędkości podczas parkowania. Jest to przydatne, gdy ktoś inny parkuje samochód w garażu.
  • i-Auto – inteligentny tryb, który ocenia i automatycznie dostosowuje najbardziej odpowiednią czułość.
  • Ekonomia – tłumi reakcję przepustnicy, aby zapewnić większą kontrolę, sprawia, że samochód jest bardziej leniwy. Tryb ten jest odpowiedni do jazdy na mokrej nawierzchni, jazdy technicznej lub cofania z przyczepą. Może być odpowiedni dla początkujących i tych, którzy wolą wolniejszą i płynniejszą jazdę, co może również nieznacznie zmniejszyć zużycie paliwa.
  • Ostatnio wybrany tryb pozostaje zapisany w pamięci urządzenia WindBooster, dzięki czemu nie ma potrzeby zmiany ustawień po każdym uruchomieniu.

Zmiana trybów WindBooster GT może odbywać się nie tylko za pomocą przycisków na panelu sterowania z wyświetlaczem OLED, ale także za pośrednictwem telefonu komórkowego w aplikacji Android lub iOS. Po zainstalowaniu aplikacji i podłączeniu WindBooster przez Bluetooth , wszystko jest gotowe.
app
Aplikacja umożliwia szybkie i łatwe przełączanie się między trybami i zmianę stylu jazdy w zależności od okoliczności lub nastroju.
Aplikacja zawiera trzy różne projekty, dzięki czemu możesz wybrać układ, który najbardziej Ci odpowiada.
Jeśli nie chcesz umieszczać wyświetlacza na desce rozdzielczej lub nie planujesz w ogóle korzystać z wyświetlacza, WindBooster GT może być w pełni kontrolowany wyłącznie za pomocą aplikacji.
Pliki do pobrania:
Aplikace iOS
Aplikace ANDROID 

Cechy:

  • Dziewięć trybów do wyboru**- Sport, Sport+, Race, Economy, i-Auto, Drag, Valet, Anti-Slip i Normal.
  • Dziesięć poziomów czułości**w trybach Sport, Sport+, Race, Economy, Valet i Anti-Slip.
  • Blokada przepustnicy – umożliwia odłączenie pedału przyspieszenia za pośrednictwem aplikacji w celu zabezpieczenia pojazdu, odblokowanie odbywa się poprzez wprowadzenie kodu PIN.
  • Aplikacja dla systemów iOS i Android
  • Wyświetlacz LEDautomatyczną regulacją jasności za pomocą czujnika światła

Informacje ogólne:.

*Czym jest WindBooster?
WindBooster to produkt, który dostosowuje czułość przepustnicyredukuje opóźnienie reakcji przepustnicy. Pozwala dostosować reakcję przepustnicy samochodu, aby lepiej pasowała do warunków jazdy i stylu jazdy.

graf
Ilustracja zastosowania przepustnicy według pozycji pedału przepustnicy w celu porównania różnych trybów. Konkretne wartości mogą się różnić w zależności od pojazdu.

*Jak działa WindBooster i gdzie jest instalowany?
WindBooster dostosowuje sygnał przesyłany z elektronicznego pedału do jednostki sterującej samochodu. Pozwala to na szybszą reakcję i znaczną redukcję irytującego opóźnienia pedałowania. Współpracuje zarówno z silnikami benzynowymi, jak i wysokoprężnymi i nadaje się zarówno do manualnych, jak i automatycznych skrzyń biegów. Instalacja jest bardzo prosta w większości pojazdów i można ją wykonać w ciągu kilku minut bez użycia specjalnych narzędzi. WindBooster łączy się między pedałem przepustnicy a oryginalnym kablem prowadzącym do pedału. Wystarczy odłączyć oryginalny przewód od złącza przepustnicy, a następnie podłączyć WindBooster do przepustnicy i oryginalnego przewodu.

princip

*Czy WindBooster zwiększa osiągi samochodu?
WindBooster w żaden sposób nie zwiększa osiągów samochodu. Dostosowuje jedynie czułość i reakcję pedału przyspieszenia, umożliwiając lepsze przyspieszanie i odzyskiwanie prędkości.

*Czy WindBooster jest uniwersalny i nadaje się do wszystkich pojazdów?
WindBooster zależy od konkretnej marki, modelu i rocznika pojazdu. Jeśli nie znalazłeś w naszej ofercie odpowiedniego WindBoostera do swojego pojazdu, nie jesteś pewien swojego wyboru lub interesuje Cię inny model WindBoostera, skontaktuj się z nami.

*Czy WindBooster jest bezpieczny?
Należy pamiętać, że bezpieczeństwo podczas jazdy jest zawsze najważniejsze. Zawsze używaj WindBooster zgodnie z aktualną sytuacją oraz swoimi umiejętnościami i doświadczeniem w prowadzeniu pojazdu. Szanuj wszystkich kierowców!

*Gwarancja na pojazd
WindBooster nie przechowuje ani nie modyfikuje żadnych danych w kontrolerze, a jego użycie jest całkowicie niewykrywalne po odłączeniu. Zalecamy odłączenie go przed przeglądem gwarancyjnym, aby nie martwić się o utratę gwarancji. Po wycieczce podłączasz go z powrotem i możesz cieszyć się wszystkimi jego zaletami.

*Mogę zmienić ustawienia WindBooster w dowolnym momencie podczas jazdy?
Producent nie zaleca zmiany trybów podczas jazdy. Ze względów bezpieczeństwa drogowego najlepiej jest zmieniać tryby tylko po zatrzymaniu pojazdu. Podczas naszych testów WindBoostera nie napotkaliśmy żadnych problemów podczas zmiany trybów w locie. Jeśli zamierzasz zmieniać tryby w ruchu, najlepiej bez naciskania pedału gazu.

Kompatybilność:.

  • Zalecamy sprawdzenie, czy złącze pedału przyspieszenia w samochodzie wygląda tak samo jak na zdjęciu.
  • Jeśli jesteś zainteresowany WindBoosterem do innego pojazdu, skontaktuj się z nami.
  • Audi A1 2010–2013
  • Audi A2 2000–2005
  • Audi A3 1999–2004
  • Audi A4 2001–2009 (B6/B7)
  • Audi RS 6 2008–2010 (C6)
  • Audi S4 2001–2009 (B6/B7)
  • Seat Alhambra 2000–2010 (1. gen/7M)
  • Seat Cordoba 2002–2009 (2.gen/6L)
  • Seat Exeo 2008–2013
  • Seat Ibiza 2002–2017 (3.gen/4.gen/6L/6J)
  • Seat Leon 1998–2005 (1st Gen-Type 1M)
  • Seat Toledo 1998–2004 (2nd Gen-Type 1M)
  • Skoda Fabia 1999–2014 (1. Gen/2. gen/6Y/5J)
  • Skoda Octavia 2000–2010 (1. gen/1U)
  • Skoda Superb 2001–2008 (B5/3U)
  • Volkswagen Amarok 2010–2022 (V6)
  • Volkswagen Beetle 1998–2011 (New Beetle)
  • Volkswagen Bora 1999–2005
  • Volkswagen California 2009– (T5,T6)
  • Volkswagen Caravelle 2009– (T5,T6)
  • Volkswagen Golf 1997–2003 (3. gen/Mk4/A3/1J)
  • Volkswagen Lavida 2008–2013 (1. gen)
  • Volkswagen Lupo 1998–2005
  • Volkswagen Multivan 2009– (T5,T6)
  • Volkswagen Passat 1997–2006 (B5/B5.5/3B/3BG)
  • Volkswagen Phaeton 2002–2006 (1. gen)
  • Volkswagen Polo 2002–2018 (4. gen/5. gen/6Q/9N/9N3­/6R/6C/61)
  • Volkswagen Sharan 2000–2010 (Mk 1A/1B)
  • Volkswagen Touareg 2002–2010 (1. gen)
  • Volkswagen Transporter 2009– (T5,T6)
Interesuje Cię coś, czego nie znalazłeś w opisie? Zapytaj w dyskusji.


Filmy:

Dodaj pytanie do dyskusji

 
Przesyłając post, zgadzasz się na zasady dyskusji.

Zasady dyskusji:

Prosimy o pisanie postów na temat, aby dyskusja była przydatna dla innych. Dyskusja jest moderowana - operator zastrzega sobie prawo do edytowania postów, przenoszenia ich do innej dyskusji i usuwania nieodpowiednich postów. Nieodpowiednie posty są przede wszystkim nielegalne, wulgarne, nie na temat lub w inny sposób niepożądane.

Formularz jest chroniony przed spamem przez Google Recaptcha. Polityka prywatności Zasady i warunki

Parametry

Opis i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Aktualne stany magazynowe pokazują online liczbę dostępnych artykułów w sklepach i naszych magazynach. Cena towarów zawiera już opłaty za utylizację odpadów elektrycznych zgodnie z ustawą nr 185/2001 Coll. oraz opłaty licencyjne zgodnie z dekretem nr 488/2006 i nr 408/2008 Coll. z późniejszymi zmianami, jeśli mają one zastosowanie do produktu.