Jak w skrócie robić zakupy w Sunnysoft?
- Rejestrujesz się jako osoba fizyczna lub firma. W razie potrzeby należy podać adres dostawy i dane kontaktowe. W przypadku firmy należy podać adres rozliczeniowy wraz z numerem rejestracyjnym i numerem VAT.
- Użytkownik log uje się przy użyciu adresu e-mail i hasła (niektórzy klienci mogą mieć inną nazwę logowania niż adres e-mail). Jeśli nie chcesz się rejestrować, możesz podać dane zamówienia przy kasie.
- Wybierasz produkty, które chcesz kupić, wyszukując je lub wybierając kategorie w menu. Użyj przycisku
, aby dodać poszczególne produkty do koszyka.
- Przed wysłaniem zamówienia można sprawdzić liczbę produktów w koszyku, a następnie ustawić adres dostawy i wybrać metodę płatności, wysyłki lub odbioru oraz dane kontaktowe. Z poziomu kasy można wysłać zamówienie.
- Powiadomimy Cię e-mailem o otrzymaniu i wysłaniu Twojego zamówienia.
- Jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane na czas, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia szczegółów.
Życzymy udanych zakupów w Sunnysoft.
Płatność za zamówienie z zaliczką
- W przypadku wybrania opcji przedpłaty podczas składania zamówienia (zazwyczaj tańsza opłata pocztowa), czekamy z wysyłką zamówienia detalicznego do momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie.
- Aby wysłać płatność w łącznej kwocie obejmującej wysyłkę i podatek VAT, prosimy o skorzystanie z tej opcji:
Konto bankowe Sunnysoft nr.
- Aby zidentyfikować płatność, należy wprowadzić numer zamówienia jako zmienny symbol.
- Jeśli przed dokonaniem płatności wymagana jest faktura zaliczkowa przesłana pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną (zazwyczaj na żądanie działu księgowości), zostanie ona przesłana na żądanie pocztą elektroniczną na adres info@sunnysoft.pl.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i informacjami dotyczącymi płatności. Numer zamówienia zostanie wyświetlony po sfinalizowaniu zamówienia i jest zawarty w wysłanej wiadomości e-mail.
Płatność za zamówienie przy odbiorze osobistym
Terminy dostaw
Jeśli zamówione produkty znajdują się w magazynie eShop, zobowiązujemy się dostarczyć zamówienie do przewoźnika NATYCHMIAST* lub w ciągu 24 godzin* od złożenia zamówienia lub zaksięgowania płatności.
*) Zamówienia otrzymane przed godziną 14:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego, zamówienia otrzymane po godzinie 14:00 są wysyłane tego samego dnia lub następnego dnia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w wyniku okoliczności niezawinionych przez sprzedawcę (np. klient nie był obecny pod adresem dostawy, nie pozostawiono awizo).
Jeżeli Sprzedawca nie jest w stanie wysłać produktu do Klienta w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wszystkich środków wydanych przez Klienta na bieżące zamówienie na rachunek bankowy Klienta bez zbędnej zwłoki.
Kontakt z klientem
Nasz personel wykorzysta informacje podane podczas rejestracji lub składania zamówienia, aby się z Tobą skontaktować. Zazwyczaj odbywa się to za pośrednictwem wiadomości e-mail, wiadomości tekstowej lub dzwoniąc pod podany numer telefonu. Możesz użyć numeru faksu do wymiany dokumentów, jeśli nie masz możliwości wysłania dokumentu elektronicznie w formacie PDF / JPEG / TIFF / Word jako załącznika do wiadomości e-mail.
Po wysłaniu zamówienia:
- otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia,
- w przypadku konieczności poinformowania o treści zamówienia, zadzwonimy, wyślemy wiadomość e-mail lub SMS z informacją o zamówieniu,
- wyślemy ci informacje o przesyłce i przewoźniku użytym w momencie wysyłania paczki.
Wszystkie raporty zawierają dane kontaktowe naszych pracowników.
Asortyment
W sklepie internetowym można poruszać się w ramach kategorii, na które podzielone są oferowane produkty. Pomiędzy wszystkimi kategoriami można przełączać się w menu głównym po lewej stronie sklepu.
Jeśli szukasz konkretnego komputera lub akcesorium, skorzystaj z wyszukiwania w lewym górnym rogu sklepu. Przykłady użycia wyszukiwania: